loading...
زنجان نيوز
آخرین ارسال های انجمن
مسعود بازدید : 154 دوشنبه 29 خرداد 1396 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال سپاهان زنجان با اشاره به سفر تیم فوتبال فولاد خوزستان به زنجان گفت: پس از این تیم نیز درصدد دعوت تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان به زنجان هستیم.

بهمن رضایی با اشاره به پیگیری فعالیت‌های تیم فوتبال سپاهان زنجان، اظهار کرد: در همین راستا تیم فوتبال بزرگسالان  و لیگ برتری فولاد خوزستان با همه ستارگان و ملی‌پوشان خود به زنجان سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان با آمدن به کمپ زنجان نشان داد، ارزش زیادی برای ما قائل است، تصریح کرد: فولاد خوزستان با هماهنگی‌های انجام شده به زنجان سفر می‌کند و پس از این تیم نیز درصدد دعوت تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان زنجان با بیان اینکه برای حضور تیم سپاهان زنجان با کرانچار سرمربی و مدیر باشگاه سپاهان اصفهان در این مورد صحبت‌هایی شده است، تصریح کرد: مدیر باشگاه سپاهان زنجان همکاری خوبی با ما دارد و این مهم نشان از علاقه این شخص به مردم استان زنجان است.

رضایی با تاکید بر اینکه تماشای تمرینات بازیکنان لیگ برتری بزرگترین مدرسه فوتبال و آموزش برای بازیکنان زنجانی است، افزود: این یک اتفاق بزرگ برای رشد فوتبال زنجان بوده و سعی دارم، دو تا سه بازیکن به این تیم و تمرینات آن از زنجان معرفی شود.

وی با بیان اینکه من برای رشد و توسعه هرچه بیشتر فوتبال در زنجان تلاش می‌کنم، تصریح کرد: از همه خانواده‌های زنجانی برای اعتماد به مجموعه سپاهان تقدیر می‌کنیم و در آینده شاهد ثمره این اعتماد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان زنجان با تاکید بر اینکه لیاقت مردم زنجان داشتن حداقل یک تیم در لیگ یک یا لیگ دسته 2 است، بیان کرد: در این راستا باید مسؤولان (ره) بالای استان زنجان زمینه را فراهم کرده و کمک حال ما باشند.

رضایی با بیان اینکه مقرر شده تا مربیان فولاد خوزستان مدرسه فوتبال سپاهان زنجان و بازیکنان آن را زیر نظر داشته باشند، گفت: در این راستا باید از حمایت‌های رئیس هیأت فوتبال استان زنجان و اداره ورزش و جوانان و به ویژه معاون ورزشی آن تقدیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه  سپاهان زنجان معدن استعدادهای فوتبالی است، ابراز کرد: سپاهان زنجان به زودی فوتبالیست‌های بزرگی را به فوتبال کشور معرفی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوب و مدونی برای آینده بازیکنان زنجانی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: از کادر فنی سپاهان زنجان و صیاد بهرامی مدیر فنی تقدیر می‌شود که شرایط کار را در این زمینه فراهم کرده‌اند.

رضایی با بیان اینکه از چند تیم و مربی پیشنهاد مربیگری و دستیاری و آنالیزوری دارم، بیان کرد: در نظر دارم، تا طی چند سال آینده زنجان را ترک و کار را با حضور در تیم‌های لیگ یکی پیگیری کنم.

وی با بیان اینکه بخشی از هزینه اردوی تدارکاتی فولاد خوزستان را شخصا پرداخت کرده، تا بازیکنان مدرسه فوتبال سپاهان زنجان تمرینات تیم‌های لیگ برتری را از نزدیک تماشا کنند، خاطرنشان کرد: با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد تفاهم و تعامل امضا می‌کنیم تا در آینده بیشتر در ارتباط باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان زنجان خاطرنشان کرد: تیم سپاهان زنجان 6 تیرماه در یک دیدار تدارکاتی به دیدار تیم لیگ برتری فولاد خوزستان می‌رود.

مسعود بازدید : 147 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتسال خالص‌سازان زنجان با اشاره به میزبانی تیم زنجان از تیم‌های بالای جدول در هفته‌های آینده، گفت: بر همین اساس خالص‌سازان نسبت به صعود از گروه خود بسیار امیدوار هستیم.

جواد حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان، با بیان اینکه تیم فوتسال خالص‌سازان با هدف صعود از گروه خود وارد مسابقات لیگ دسته  فوتسال کشور شده است، اظهار کرد: این تیم تا به امروز نتایج خوبی کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال خالص‌سازان در حال حاضر در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته 2 فوتسال کشور قرار دارد، اضافه کرد: تیم زنجان با تیم دوم یک امتیاز و با تیم نخست چهار امتیاز فاصله دارد.

سرمربی تیم فوتسال خالص‌سازان زنجان با اشاره به میزبانی تیم زنجان از تیم‌های بالای جدول در هفته‌های آینده، گفت: بر همین اساس نسبت به صعود از گروه خود بسیار امیدوار هستیم.

حسنی با بیان اینکه تیم فوتسال خالص‌سازان با هدف کسب امتیاز وارد زمین مسابقه با هر تیمی می‌شود، تصریح کرد: بازی هفته آینده با تیم پارس آباد صدرنشین جدول بوده که در صورت برد، راه بسیار زیادی از صعود طی شده است.

وی با بیان اینکه پیش از هر مسابقه تیم حریف و نقاط ضعف و قوت آنها به دقت آنالیز می‌شود، افزود: پنج بازی تا پایان لیگ باقی مانده که از این تعداد، زنجان در سه بازی میزبان است.

سرمربی تیم فوتسال خالص‌سازان زنجان با اشاره به اضافه شدن سه بازیکن جدید به ترکیب تیم زنجان در ابتدای نیم فصل مسابقات، ابراز کرد: خوشبختانه این سه بازیکن جواب اعتماد را داده و در بازی گذشته دو بازیکن موفق به گلزنی و بازیکن دیگر نیز پاس گل داده است.

حسنی با تاکید بر اینکه دیدگاه و هدف مدیران خالص‌سازان استفاده از ظرفیت داخلی و بازیکنان بومی در این تیم است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم زنجان بازیکن مصدومی ندارد که این خبر خوبی برای تیم در ادامه فصل و رقابت‌های پیش‌رو است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی با تیم پارس آباد اردبیل یک بازی حیاتی برای زنجان است، تنها مورد بازی روز جمعه، سه کارته شدن سیاوش مهاجری بازیکن خوب تیم و محرومیت از این بازی است.

سرمربی تیم فوتسال خالص‌سازان زنجان با اشاره به اینکه در صورت باخت به تیم پارس آباد اردبیل، شرایط تیم زنجان برای صعود کمی سخت می‌شود، تصریح کرد: برای برد در این بازی نیاز به حمایت پرشور تماشاگران داریم.

حسنی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم فوتسال خالص‌سازان با یکدلی و با هدف صعود همه تلاش خود را به کار بسته‌اند، اظهار کرد: امیدواریم تا مردم با حضور خود در بازی روز جمعه و تشویق تیم زنجان، شرایط صعود را برای ما بیشتر از گذشته فراهم کنند.

مسعود بازدید : 84 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

ابوالفضل خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان، با بیان اینکه هیأت تکواندوی استان زنجان یکی از هیأت‌های فعال ورزشی است، اظهار کرد: این هیأت در بخش ورزشی افتخارآفرینی‌های بسیار زیادی کسب کرده است.

وی از برگزاری مسابقات جام رمضان(هان مادانگ) استان زنجان خبر داد و افزود: این مسابقات در دو رده کمربند (سبز، آبی) و قرمز به بالا برگزار می‌شود.

رئیس هیأت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات جام رمضان(هان مادانگ) استان زنجان در بخش پومسه استاندارد در چهار رده سنی برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات در بخش پومسه تیمی نیز در چهار رده سنی برگزار می‌شود.

خدایی با بیان اینکه فرم‌های اجرایی مسابقات جام رمضان(هان مادانگ) تا رده سنی 14 سال (زیر 12 و 12 تا 14 سال) کمربند سبز و آبی و از فرم 2 تا 5 قرمز به بالا از فرم 3 تا 8 برگزار می‌شود، تصریح کرد: در رشته پومسه تیمی در صورتی که تعداد تیم‌های ثبت‌نامی به حداقل دو تیم نرسد، مسابقات در دو رده سنی (زیر 14 سال و 15 تا 17 سال) ادغام می‌شوند.

وی ابراز کرد: نفرات منتخب مسابقات جام رمضان (هان مادانگ) استان زنجان در رشته پومسه انفرادی و تیمی با توجه به نظر کمیته فنی به مسابقات کشوری سال 1396 اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه این مسابقاتدر رشته‌های رکوردی" موم دولیو چاگی، فیلیپینی، آپ چاگی، موپی و آپچاگی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در رشته‌های تعادلی آپ چاگی یوپ چاگی و در رشته‌های قدرتی سون مال و جوموک برگزار می‌شود.

خدایی با بیان اینکه مبلغ ورودی رشته‌های نخست این مسابقات به ازای هر نفر 25 هزار تومان است، گفت: مبلغ ورودی برای رشته‌های دیگر به ازای هر نفر 20 هزار تومان و برای رشته‌های تیمی 50 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه مهلت پایانی ثبت‌نام در مسابقات تکواندوی جام رمضان 16 خردادماه است، خاطرنشان کرد: همراه داشتن کارت بیمه ورزشی برای حضور در این مسابقات الزامی است.

رئیس هیأت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه در صورت پایین بودن تعداد نفرات شرکت‌کننده این مسابقات تنها در یک روز برگزار می‌شود، گفت: مسابقه به صورت آزاد بوده و هیچ گونه محدودیت در تعداد نفرات در این مسابقات وجود ندارد.

خدایی با تاکید بر اینکه با هرگونه بی‌نظمی از سوی هر یک از بازیکنان و یا مربیان در حین برگزاری طبق مقررات و آیین‌نامه برخورد خواهد شد، ادامه داد: به نفرات نخست تا سوم مدال و حکم قهرمانی اهدا می‌شود.

مسعود بازدید : 64 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

ه گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کاراته از 7 خرداد ماه در استان زنجان آغاز شده است و بازیکنان تا روز 14 خرداد در اردو خواهند بود.

در این مرحله اردو دكتر يگانه شهردار زنجان و دكتر صفوي معاون فرهنگي شهرداري در محل تمرين تيم هاي ملي نوجوانان و جوانان در خانه كاراته استان زنجان حاضر شدند و از نزدیک نظاره گر تمرین کاراته کاها بودند.

شهردار زنجان قول جايزه اي ويژه به نفراتی كه در مسابقات آسيائي مدال كسب نمايند، داد.

اردوي پنجم تيم ملي نیز از روز پنجشنبه ١٨ خرداد تا ٢٥ خردادماه به ميزباني هيات كاراته استان زنجان و اداره كل ورزش و جوانان در زنجان برگزار گرديده و تا ٢٥ خرداد ادامه دادر این استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است میزبانی چهارمین مرحله اردو را شهرداري زنجان بر عهده گرفته است.

مسعود بازدید : 94 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

اولین جلسه دوره مربیگری درجه 3 بدمینتون ویژه بانوان در زنجان در حال برگزاریست.

 رحمتی مسئول برگزاری دوره های دانشگاه زنجان گفت: اولین جلسه دوره مربیگری درجه 3 بدمینتون ویژه بانوان با حضور 25 نفر از علاقه مندان این رشته ورزشی در سالن شماره 2 اداره تربیت بدنی دانشگاه زنجان زیر نظر خانم ولی دروی مدرس این دوره برگزار می شود. 
وی افزود : این دوره آموزشی که با همکاری مرکز مطالعات گروه علوم ورزشی دانشگاه زنجان و هیئت بدمینتون استان در حال برگزاریست  تا 14 خرداد نیز ادامه خواهد داشت.

مسعود بازدید : 116 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دوومیدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی باشگاه‌های کشور

به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، در این رقابت‌ها 36 ورزشکار خانم و 39 ورزشکار آقا از 9 استان شرکت کردند.

در بخش آقایان تیم اصفهان با 25 امتیاز در سکوی نخست ایستاد،همدان با 19 امتیاز دوم شد ، فارس با 17 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و خراسان شمالی با 14 امتیاز،تهران و آذربایجان غربی با 13 امتیازو زنجان با 11 امتیاز به تریب در ردیف چهارم تا هفتم ایستادند.

در بخش بانوان تیم زنجان با 14 امتیاز قهرمان شد، خراسان شمالی با 13 امتیاز در ردیف دوم ایستاد، اصفهان با 11 امتیاز سوم شد و تیم‌های البرز، تهران، امید زنجان، چهارمحال و بختیاری، کرمان و آذربایجان غربی به ترتیب در مکان‌های چهارم تا نهم قرار گرفتند.

مسعود بازدید : 70 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

اسماعیل دولتیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار کرد: به همین مناسبت مسابقات ووشوی قهرمانی بسیج در زنجان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت دو روز در زنجان برگزار می‌شود، افزود: از امروز این مسابقات در دو رشته ساندا و تالو در حال برگزاری است.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان با بیان اینکه مسابقات مذکور در مجموعه ورزشی انقلاب در آکادمی ووشو در حال برگزاری است، اضافه کرد: مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، نونهالان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر دو بخش در اوزان استاندارد مسابقات برگزار می‌شود، اظهار کرد: در رشته ساندا در بخش بزرگسالان مسابقات در اوزان منفی 48، 52، 56، 60، 65، 70 و 75 برگزار می‌شود.

دولتیاری با بیان اینکه در بخش جوانان نیز مسابقات در اوزان منفی 48، 52، 56، 60 برگزار می‌شود، گفت: در رده سنی نوجوانان نیز ورزشکاران در اوزان منفی 28، 31، 34 ، 37 ، 40، 43، 46، 49، 52، 56، 60 و65 حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: به علت رزمی بودن این رشته ورزشی، بخش نونهالان این مسابقات برگزار نمی‌شود.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان با بیان اینکه مسابقات در رشته تالو امروز در حال برگزاری است، گفت: در این رشته نیز مسابقات در پنج وزن در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران از شهرستان‌های مختلف در این مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات ترویج روحیه نشاط و شادابی، فرهنگ ورزشکاری، گرامیداشت عملیات مرصاد و تشویق بسیجیان به انجام امور و فعالیت‌های ورزشی است.

مسعود بازدید : 76 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

به گفته مسئول اجرایی چهاردهمین دوره مسابقات بدمینتون رنکینگ قهرمانی کشور در این رقابت‌ها که با عنوان یادواره شهدای بدمینتون زنجان، بر گزار می‌شود، ملی پوشان و قهرمانان این رشته به صورت انفرادی و دو نفره تیمی به مصاف هم میروند..

شهرام عربی زنجانی اعلام کرد: فدراسیون بدمینتون سهمیه هر یک از استان هارا برای این رقابت‌ها چهار ورزشکار در بخش انفرادی و دو تیم دونفره تعیین کرده است.

وی گفت : این رقابتها که18داور نیز آن را قضاوت خواهند کرد. از هشتم مرداد جاری به مدت دو روز در محل آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان انجام خواهد شد.

عربی افزود: هشت نفر از این داوران از زنجان هستند.

مسعود بازدید : 78 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از روابط عمومی فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا، چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌های ملی تنیس روی میز، دوچرخه سواری، شنا، بدمینتون، دو و میدانی و بولینگ پیوند اعضا در دو بخش آقایان و بانوان از دوازدهم تا هفدهم مردادماه در شهر سنندج کردستان برگزار می‌شود. 

اسامی ورزشکاران رشته‌های مختلف که به این اردوها دعوت شده‌اند به شرح زیر است:

تنیس روی میز
بهاره بیگی، الهام محمدی، معصومه برجی(همدان)، صدیقه صفری(مرکزی) و سید مجتبی احمدی(فارس)، بابک فتاحی(اصفهان)، کیوان تیشه گران(کردستان)، محمد رضا شاه مرادی(مرکزی)، نادر محمود زاده(آذربایجان غربی).

بولینگ
محمد هادی خشنودی (تهران)

دو و میدانی
شیما شاه منصوری (خراسان رضوی)، الهام روشن چراغ، الناز محمدی، کلثوم ابراهیمی، معصومه رضایی (فارس)، ثریا پارس لاری (قم)، نیلوفر محمدی (کرمانشاه)، مریم شریفی (اصفهان) و سعید سهرابی، موسی خلیفه، علی حسن شاهی (فارس)، رضا طهماسبی، امیر بهرامی (اصفهان)، فواد خوزم (کردستان)، علی حیدری پور (کرمانشاه)، سید جلال امینی، محمد براتی (مرکزی)، نبی الله مرزبان، سعید منتظرپرچی (مازندان)

بدمینتون
مریم رحمانی، نجمه کمالی، رضوان نجارزاده (اصفهان)، مریم مولایی (فارس) و علیرضا روح پرورزاده، حمزه پیرمرادیان (اصفهان)، حسین رضایی (آذربایجان شرقی)، بهروز سلیمی(زنجان).

دوچرخه سواری
جواد حفظی (یزد)

شنا - محل برگزاری اردو در تهران
سپهر سپاسی (فارس)، طیب طاهر پور، حسین سهرابی (کردستان)، محسن محمدخانی، محسن مهری، مهدی سلیمی (تهران)، صفدر ناصرزاده (همدان)

بیستمین دوره ی مسابقات جهانی پیوند اعضا از یکم تا هشتم شهریور در ماردل پلاتای آرژانتین برگزار می‌شود.

مسعود بازدید : 88 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتسال بانوان زنجان از نامعلوم بودن تکلیف اسپانسری تیم فوتسال بانوان زنجان در لیگ برتر امسال خبر داد و گفت: مسئولان باشگاه فعلا در حال رایزنی هستند.

سمانه قلعه‌مولایی در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان با اشاره به آغاز تمرینات تیم فوتسال بانوان زنجان اظهار داشت: تمرینات آغاز شده و ما برای بستن تیم با بازیکنان بومی یک مسابقه انتخابی در سلطانیه برگزار می‌کنیم.

وی افزود: مسابقات انتخابی 8 و 9 مرداد برگزار می‌شود که تیم‌های از همه شهرستان‌های استان در این مسابقات حضور دارند و قرار است بازیکنانی را از این مسابقات گزینش کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان زنجان گفت: تیمی که امسال از استان زنجان در لیگ برتر شرکت می‌کند با بازیکنان و کادر فنی بومی است که مسئولان باشگاه این تصمیم را گرفتند.

وی با اشاره به زمان قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر امسال عنوان کرد: 10 مرداد ماه قرار است قرعه‌کشی این دوره از مسابقات بین 14 انجام شود، سال گذشته مسابقات با 12 برگزار شد ولی امسال قرار است لیگ 14 تیمی شود.

قلعه‌مولایی زمان آغاز لیگ برتر را 3 مهر عنوان و خاطرنشان کرد: با وجود اعلام این زمان احتمال تاخیر یک هفته‌ای در آغاز لیگ وجود دارد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان زنجان در مورد وضعیت اسپانسری تیم بانوان اظهار داشت: هنوز مشخص نیست شهرداری امسال نیز از ما حمایت می‌کند یا نه ولی مسئولان باشگاه در حال رایزنی هستند که امیدواریم با توجه به اینکه فوتسال تنها تیم بانوان زنجان در لیگ برتر است، این اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: سال گذشته با وجود مشکلات مالی و پرداخت نشدن 40 درصدی قراردادها تا به امروز ولی حمایت‌های شورا و شهرداری زنجان تیم را در لیگ نگه داشت هرچند که لیاقت بازیکنان زنجان قرار گرفتن در جمع 5 تیم‌ برتر بود.

مسعود بازدید : 76 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

در مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان زنجان که با حضور رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون بسکتبال و مرتضی ساوه شمشکی نماینده وزارت ورزش و جوانان در مجامع انتخاباتی در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و در فضایی سالم و به دور از هرگونه حواشی برگزار شد.

در این مجمع، ناصر فغفوری با کسب حداکثر آرا ماخوذه به مدت چهار سال سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شد تا شاید بسکتبال زنجان پس از یک وقفه کوتاه مدت دوباره به دوران اوج و بالندگی برسد و تماشاگران و هوداران را بازهم در سالن مسابقات دورهم جمع کند.

محمد پوراسکندری و ناصر فغفوری که برای تصدی این سمت در انتخابات مجمع بسکتبال استان زنجان شرکت کرده بودند قبل از رای گیری نسبت به ارایه برنامه ها و ایده های خود پرداختند تا نظر اعضا را در دادن رای معطوف به خود کنند.

در این مجمع، فغفوری که از فعالان در عرصه ورزش بسکتبال زنجان است توانست 10رای از 14 رای را به خود اختصاص دهد و پوراسکندری نیز با کسب چهار رای

نتوانست بر صندلی ریاست این هیات تکیه زند.

اکبر میرابی به عنوان سرپرست سکان هدایت هیات بسکتبال استان زنجان را در طول شش ماه اخیر بر عهده داشت که از زحمات وی در سرپا نگه داشتن این رشته ورزشی زنجان، تقدیر شد.

مسعود بازدید : 90 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ثبت رکورد جدید روپایی در زنجان
نوجوان 11 ساله زنجانی رکورد روپایی سرعتی را با حضور ناظر فدراسیون ورزش های همگانی به ثبت رساند.
ابوالفضل حیدری دانش آموز کلاس پنجم روستای قزلجه علیا زنجان پس از یک سال تلاش با ثبت رکورد 210 روپایی در یک دقیقه ، عنوان سرعتی ترین روپایی زن ایران لقب گرفت .
مرادی مربی ورزشی این ورزشکار می گوید : ابوالفضل با حضور نمایندگان فدراسیون همگانی علاوه بر رکورد سرعتی ترین روپازن 2 رکورد دیگر نیز در این زمینه به دست آورد
وی افزود : رکورد 7 هزار و 900 روپایی با توپ فوتبال در یک ساعت و 210 ، روپایی سرعتی با توپ تنیس 2 عنوان دیگری بود که با تایید نمایندگان فدراسیون ورزش های همگانی به ثبت ملی رسید
رحیم زاده ناظر فدراسیون ورزش های همگانی نیز گفت : با ثبت این رکورد ابوالفضل حیدری تا یک ماه دیگر در آزمون ثبت رکود کتاب گینس نیز شرکت می کند .

مسعود بازدید : 87 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بهزاد ارفعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: هیئت ورزش‌ روستایی و عشایری استان زنجان برنامه‌های متعددی را برای سال جاری در نظر گرفته است.خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال قهرمانی زنجان 12 اردیبهشت برگزار می‌شود

وی تصریح کرد: هیئت ورزش‌ روستایی و عشایری استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر دارد مسابقات فوتسال قهرمانی استان را در اردیبهشت ماه جاری برگزار کند.

دبیر هیئت ورزش‌ روستایی و عشایری استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی استان ابراز کرد: این مسابقات با حضور شهرستان‌های زنجان، طارم، خرمدره، ماهنشان، ایجرود و خدابنده در تاریخ 12 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

ارفعی از برگزاری مسابقات فوتسال در ایام نوروز به میزبانی مرکز بخش‌های استان زنجان خبر داد و گفت: شرکت کنندگان در مسابقات استانی شامل برترین‌های مسابقات برگزار شده در مرکز بخش‌ها می‌باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزیدگان مسابقات در رقابت‌های استانی به رقابت در مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

دبیر هیئت ورزش‌ روستایی و عشایری استان زنجان در پایان مشکلات مالی را یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های هیئت‌های ورزشی زنجان دانست و بیان داشت: برطرف شدن مشکلات مالی می‌تواند تاثیر بسزایی در بالا رفتن سطح کیفی فعالیت‌های ورزش‌های روستایی دارد.

مسعود بازدید : 96 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

سید سعید صفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در زنجان، اظهار داشت: تیم شهرداری زنجان در بازی روز گذشته بازی را یک به صفر به تیم پارس جنوبی جم واگذار کرد.خبرگزاری فارس: امیدواری تیم فوتبال شهرداری زنجان برای صعود به لیگ یک

وی با بیان اینکه تیم شهرداری زنجان در بازی آینده خود در مقابل تیم استقلال آبی تهران قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این بازی طی هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری زنجان با بیان اینکه تیم شهرداری زنجان در حال حاضر در رتبه سوم جدول قرار دارد، اضافه کرد: این تیم با 9 امتیاز هم‌اکنون در این رتبه قرار دارد.

به گفته صفوی، تیم شهرداری زنجان هنوز چهار بازی دیگر نیز در پیش روی خود دارد، همچنین این تیم هنوز شانس خود را برای صدرنشینی جدول گروه از دست نداده است.

 وی با اشاره به بازی مطلوب بازیکنان شهرداری زنجان در مقابل پارس جنوبی جم، اظهار کرد: در بازی روز گذشته شاهد حملات فراوان بازیکنان تیم شهرداری زنجان به دروازه تیم مقابل بودیم.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری زنجان با بیان اینکه تیم در حال آماده شدن برای بازی‌های آینده خود است، تأکید کرد: تیم شهرداری زنجان همچنان برای بازگشت به صدر جدول و صعود به لیگ دسته اول کشور امیدوار است.

صفوی از اردوی تیم شهرداری زنجان در کرج و تهران خبر داد و افزود: این اردو با هدف آماده‌سازی بازیکنان برای رویایی با تیم استقلال آبی تهران برگزار می‌شود.

مسعود بازدید : 77 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

پرویز الله مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی تیم فوتبال شهرداری زنجان در هفته پنجم مرحله دوم دور رفت که عصر روز گذشته /دوشنبه/ در مقابل تیم فوتبال پارس جم جنوبی انجام شد با نتیجه یک - یک به تساوی کشید. 

وی اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری زنجان در دقیقه 30 نیمه نخست بازی با ضربه ایستگاهی فرزاد رحیمی دروازه حریف را به لرزه درآورد و با این گل انگیزه ها برای بازیکنان زنجان به منظور کسب برتری دوچندان شد.

وی اظهار کرد: در دقیقه 51 این دیدار نیز یکی از بازیکنان تیم پارس جم جنوبی توانست گل تساوی را به ثمر برساند و به این ترتیب شادی بازیکنان تیم شهرداری زنجان رنگ باخت ولی در خانه حریف خوب و توانمند نشان داده و توانستند جایگاه خود در جدول مسابقات را حفظ کنند. 

هم اکنون تیم فوتبال شهرداری زنجان با سه تساوی، دو برد، هشت گل زده و دو گل خورده و کسب 9 امتیاز و تیم پارس جم جنوبی نیز با دو برد، دو تساوی، یک باخت، شش گل زده و شش گل خورده و کسب هشت امتیاز به ترتیب در رده اول و سوم جدول قرار دارند و تیم بهمن شیراز نیز با کسب 9 امتیاز با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم زنجان در رده دوم قرار دارد.

تیم شهرداری زنجان در مرحله دوم از هفته نخست به تساوی یک - یک مقابل تیم نسل ابومسلم مشهد و در هفته دوم نیز به تساوی صفر - صفر در برابر بهمن شیراز و در هفته سوم نیز به نتیجه یک بر صفر مقابل تیم کاسپین قزوین و در هفته چهارم نیز به نتیجه پنج - صفر در مصاف در مقابل تیم استقلال آبی تهران دست یافت. 

تیم فوتبال شهرداری زنجان در بازی پایانی از سری رقابت های مرحله اول لیگ دسته دو باشگاه های کشور با شکست تیم خونه به خونه بابل که میهمان زنجانی ها بود امتیاز خود را از 29 به 32 رساند تا با اقتدار تمام به مرحله دوم رقابت ها صعود کند. 

در مرحله اول این رقابتها تیم زنجان در بازی نخست خود مقابل تیم سفیدرود به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت در بازی دوم با نتیجه یک - دو مغلوب هف سمنان شد، بازی سوم را نیز به دلیل عدم حضور تیم گهردورود لرستان به نفع خود تمام کرد، مقابل جویبار مازندران به نتیجه مساوی یک - یک رسید، در بازی با تیم الوند همدان نیز با نتیجه دو بر یک پیروز شد. 

در هفته ششم با نتیجه دو بر یک تیم گرند بجنورد و در هفته هفتم تیم بهمن شیراز را با نتیجه دو- یک شکست داد و در هفته هشتم و نهم نیز شهرداری دزفول و خونه به خونه بابل را با نتیجه پنج - صفر و دو - صفر مغلوب کرد، در هفته دهم مقابل سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد، در هفته یازدهم با نتیجه دو- یک درمقابل هف سمنان پیروز شد، در هفته سیزدهم نیز در بازی خانگی توانست تیم شهدا جویبار را با نتیجه چهار- دو راهی خانه کند، در هفته چهاردهم نیز در مقابل الوند همدان به تساوی صفر- صفر رسید در هفته پانزدهم در برابر گرند بجنورد تن به تساوی یک - یک داد، در هفته شانزدهم مقابل تیم بهمن شیراز صفر - صفر مساوی شد و در هفته هفدهم نیز در برابر تیم دزفول با نتیجه یک - صفر به برتری رسید. 

مسعود بازدید : 107 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

سعید صفوی امروز در گفت‌وگو‌ با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: در هفته پنجم رقابت‌های دور دوم لیگ دسته 2 کشور تیم شهرداری زنجان میهمان تیم پارس جنوبی جم خواهد بود.خبرگزاری فارس: مشکلات مالی تیم فوتبال شهرداری زنجان حل می‌شود

وی تصریح کرد: تیم شهرداری زنجان در حال حاضر با ارائه عملکرد بسیار مطلوب توانسته با کسب 32 امتیاز جایگاه نخست جدول رده‌بندی را در گروه از آن خود کند.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری زنجان با بیان اینکه تیم شهرداری زنجان توانسته چهار دیدار گذشته خود را بدون باخت با هشت امتیاز (دو برد و دو تساوی) به پایان برساند، گفت: تیم شهرداری زنجان از آمادگی بالایی برخودار است و امیدواریم این دیدار را نیز با بردی قاطع به پایان برساند.

صفوی به دیدار قبلی تیم شهرداری زنجان با تیم استقلال آبی تهران اشاره کرد و افزود: این دیدار با 5 گل به سود تیم شهرداری زنجان به پایان رسید.

وی ادامه داد: تیم شهرداری زنجان در این دیدار برای رسیدن به صدر جدول گروه تلاش کرد و موفق شد با شکست سنگین تیم استقلال آبی تهران با تفاضل گل بیشتر از جایگاه سوم به صدر گروه خود صعود کند.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه تیم شهرداری زنجان هم‌اکنون از شرایط و آمادگی تیمی خوب و روحیه بالایی برخودار است تصریح کرد: تیم شهرداری زنجان درصدد صعود مقتدرانه به لیگ دسته یک فوتبال کشور است.

صفوی از مشکلات مالی موجود در تیم شهرداری زنجان خبر داد و بیان داشت: برای حل مشکلات مالی تیم شهرداری زنجان اقدامات مختلفی انجام شده و پیگیری‌های مختلفی از طریق نهادها و افراد برای برطرف کردن این معضل انجام شده است که مهمترین آن را می‌توان تصویب مصوبه شورای شهر مبنی بر کمک مالی به این تیم دانست.

مسعود بازدید : 76 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (0)

 تیم شهرداری زنجان در حال حاضر با شرکت در 16 دیدار و کسب 9 برد، پنج مساوی، 2 باخت، 24 گل زده، 11 گل خورده و کسب جمعاً 32 امتیاز در جایگاه نخست جدول گروه چهار لیگ دسته 2 قرار دارد.خبرگزاری فارس: تیم شهرداری زنجان به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود

تیم پارس جنوبی جم نیز از 18 دیدار و کسب هفت برد، هفت مساوی، چهار باخت، 18 گل زده، 13 گل خورده و کسب جمعاً 28 امتیاز در جایگاه نخست جدول گروه 2 لیگ دسته 2 قرار دارد.

گفتنی است، دیدار قبلی تیم شهرداری زنجان با تیم استقلال آبی تهران 5 بر صفر به سود تیم شهرداری زنجان به پایان رسید.

تیم شهرداری زنجان در این دیدار برای رسیدن به صدر جدول گروه تلاش کرد و موفق شد با شکست سنگین تیم استقلال آبی تهران و با تفاضل گل بهتر از جایگاه سوم به صدر گروه خود صعود کند.

مسعود بازدید : 73 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

عصر دیروز تیم شهرداری زنجان توانست با پنج گل تیم استقلال آبی تهران را شکست داده و صدرنشین گروه خود در جدول شود.

این بازی در زیر بارش باران و در استادیوم 15 خرداد زنجان برگزار شد و میزبان توانست تیم استقلال آبی را با پنج گل بدرقه کند.خبرگزاری فارس: تیم شهرداری زنجان با برد پرگل صدرنشین شد

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری زنجان در حاشیه این بازی در زنجان اظهار داشت: تیم شهرداری زنجان با وجود مشکلات مالی فراوان با روحیه منسجم و نتیجه‌گرا توانست تیم استقلال آبی تهران را از پیش روی خود بردارد.

سید سعید صفوی با اشاره به اینکه این بازی زیر بارش باران برگزار شد، اضافه کرد: وجود مشکلات تاثیری در روحیه بازیکنان نداشت و آنان توانستند با شکست 5 بر صفر تیم استقلال آبی تهران و با هشت امتیاز صدرنشین گروه خود در جدول شوند.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری زنجان با تفاضل گل بیشتر توانسته است صدرنشین جدول شود، خاطرنشان کرد: تیم بهمن شیراز پس از شهرداری زنجان در رتبه دوم جدول گروه قرار دارد.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری زنجان با اشاره به اینکه این پیروزی نشانی از استعداد و توانایی تیم شهرداری زنجان برای صعود به مرحله بعد است، ادامه داد: تیم شهرداری زنجان می‌تواند با اقتدار کامل و محکم به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کند.

صفوی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مالی تیم عنوان کرد: پیگیری‌های مختلفی از طریق نهادها و افراد برای رفع این معضل صورت گرفته است که مهم‌ترین آن را می‌توان تصویب مصوبه شورای شهر مبنی بر کمک مالی به این تیم اعلام کرد.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار زنجان بر تسریع رفع مشکلات مالی تیم شهرداری زنجان اظهار کرد: معاونت استانداری پیگیری موضوع حمایت مالی تیم شهرداری رنجان توسط حوزه صنعت، معدن و تجارت است.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری زنجان روحیه بازیکنان را برای ادامه بازی‌ها مطلوب خواند و افزود: تیم شهرداری زنجان 17 فروردین سال جاری در بازی آینده خود میهمان تیم پارس جنوبی جم است.

مسعود بازدید : 67 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

روح‌الله حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج زنجان با حضور 200 ورزشکار از شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان زنجان

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها از فردا 22 اسفندماه از هشت صبح با حضور ورزشکاران اکثریت شهرستان‌های استان زنجان از جمله ابهر، خرم‌دره، خدابنده، طارم و ... به مدت یک روز برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه ناحیه زنجان با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در چهار رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان بیان داشت: این ورزشکاران طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فردا به مصاف هم می‌روند.

حسنلو با اشاره به تجلیل و اهدای مدال و حکم قهرمانی به ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات تکواندو قهرمانی بسیج استان زنجان افزود: از بین افراد شرکت کننده به 120 نفر از ورزشکاران حکم و مدال قهرمانی اهداء خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را گرامیداشت شهدای عملیات خیبر دانست و گفت: امیدواریم با برگزاری این رقابت‌ها و برنامه‌های مشابه در راستای گرامیداشت شهدای والا مقام این مرز و بوم گام‌های موثری برداشته شود.

مسعود بازدید : 94 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

نایب‌رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به وضعیت نامناسب هیئت، گفت: متاسفانه دخالت سلایق شخصی و بی‌برنامگی موجب شده این رشته مفرح ورزشی در بخش بانوان در آستانه سقوط و انحلال قرار گیرد.

فریده عینی در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان، اظهار کرد: متاسفانه شرایط حاکم بر هیئت به خصوص در بخش بانوان موجب بروز مشکلات فراوان شده است، به طوری که نمی‎توان فعالیتی در این بخش با شرایط کنونی داشته باشیم.

وی افزود: امسال به دلیل مشکلات داخل هیئت نتوانستیم در مسابقات شرکت کنیم، در حالی ‌که در بخش نوجوانان امسال ما می‎توانستیم در لیگ دسته دو کشور شرکت کنیم، ولی به دلیل حمایت نکردن هیئت از این بخش قادر به شرکت نبودیم.

عینی یادآور شد: در سال گذشته با استعدادیابی‎هایی که در این رشته در استان صورت گرفت شاهد حجم بالایی از شرکت‌کنندگان در این رشته ورزشی بودیم، ولی متاسفانه به دلیل نبود برنامه‌ریزی صحیح و کاربردی نتوانستیم این استعدادها را در رده بهتر حفظ و نگهداری کنیم؛ چرا که در بخش استعدادیابی یکی از نکات مهمی که باید مد نظر قرار گیرد حفظ و تربیت استعدادها است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که قادر نباشیم همکاری، همیاری و مشارکت در بخش ورزش بخصوص در بخش آقایان و بانوان داشته باشیم نخواهیم توانست شاهد موفقیت در ورزش باشیم؛ چرا که این دو بخش باید در کنار یکدیگر به صورت همگام و همراه در جهت رشد و تعالی هدف ورزش گام بردارند.

مسعود بازدید : 81 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

 

برنامه کامل بازیهای تیم شهرداری زنجان در مرحله دوم

 

هفته اول

دوشنبه ۹۳/۱۲/۱۱ ساعت ۱۴:۳۰

نسل ابومسلم رهپویان – شهرداری زنجان – ورزشگاه تختی مشهد 

***********************************************  

هفته دوم 

دوشنبه ۹۳/۱۲/۱۸ ساعت۱۵ 

شهرداری زنجان – بهمن شیراز – ورزشگاه ۱۵ خرداد زنجان 

*********************************************** 

هفته سوم 

 

دوشنبه ۱۲/ ۹۳/۲۵ ساعت ۱۵  

کاسپین قزوین – شهرداری زنجان – ورزشگاه رجایی قزوین 

*********************************************** 

هفته چهارم 

 

دوشنبه ۹۴/۱/۱۰ ساعت۱۶:۱۵ 

شهرداری زنجان – استقلال آبی ب تهران – ورزشگاه ۱۵ خرداد زنجان 

************************************************ 

هفته پنجم 

دوشنبه ۹۴/۱/۱۷ ساعت ۱۶:۳۰ 

پارس جنوبی جم – شهرداری زنجان – ورزشگاه تختی جم 

************************************************ 

هفته ششم 

چهارشنبه ۹۴/۱/۲۶ ساعت ۱۶:۴۵ 

شهرداری زنجان – پارس جنوبی جم – ورزشگاه ۱۵ خرداد زنجان 

************************************************ 

هفته هفتم 

چهارشنبه ۹۴/۲/۲ ساعت ۱۶:۴۵ 

استقلال آبی ب تهران – شهرداری زنجان – ورزشگاه شهدای هویزه تهران 

************************************************ 

هفته هشتم 

چهارشنبه ۹۴/۲/۹ ساعت ۱۶:۴۵ 

شهرداری زنجان – کاسپین قزوین – ورزشگاه ۱۵ خرداد زنجان 

************************************************  

هفته نهم  

 

سه شنبه ۹۴/۲/۱۵ ساعت ۱۶:۴۵ 

بهمن شیراز – شهرداری زنجان – ورزشگاه حافظیه شیراز 

************************************************ 

هفته دهم 

سه شنبه ۹۴/۲/۲۲ ساعت ۱۶:۴۵ 

شهرداری زنجان – نسل ابومسلم رهپویان – ورزشگاه ۱۵ خرداد زنجان

 

مسعود بازدید : 62 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

 

علی بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: مسابقات فوتسال قهرمانی کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) و گردان‌های امام حسین (ع) با حضور 11 تیم از شنبه در زنجان برگزار می‌شود.خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی کارکنان سپاه در زنجان

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها با عنوان جام شهدای گمنام در زنجان پیگیری می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اشاره به حضور فعال همه شهرستان‌های استان زنجان در این رقابت‌ها بیان داشت: این 11 تیم در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بیگدلی از حضور شهرستان‌های ماهنشان، طارم، قیدار، ابهر، خرمدره، ایجرود، زنجان، استان زنجان، تیپ انصارالمهدی (عج)، نماینده گردان‌های امام حسین (ع) و تیم هوا و فضا در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این 11 تیم به مدت دو روز به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است، این رقابت‌‌ها در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) و در سالن شهید زین الدین برگزار خواهد شد.

 

مسعود بازدید : 85 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

مهران زرگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: استان زنجان با توجه به پتانسیل‌های موجود و فعالیت ورزشکاران مقتدر و با انگیزه در چهار سال گذشته موفق به کسب مقام سوم آسیا، 210 مدال کشوری و 9 کاپ کشوری در رشته‌های پاورلیفتینگ و پرس سینه شده است.

وی تصریح کرد: برای رشد و شکوفایی رشته پاورلیفتینگ در استان زنجان برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اجرای طرح استعدادیابی و همچنین سرمایه‌گذاری هر چه بهتر در این رشته ورزشی از جمله مهمترین اهداف هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام زنجان با اشاره به تعامل سازنده و کارآمد این هیئت با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: یکی از مهمترین رویکرد‌های هیئت بدنسازی استان زنجان تعامل بیش از پیش با فدراسیون و اداره کل در راستای پیشرفت رشته پاورلیفتینگ استان زنجان است.

حضور 9 ورزشکار زنجانی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور

زرگری از اعزام تیم نوجوانان و جوانان زنجان به مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: 9 ورزشکار در قالب کادر تیمی هیئت بدنسازی استان زنجان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اعزام چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در رده سنی نوجوانان بیان داشت: سعید محمدی، حمید رضا احمدی، محمد صیدی و حسن دهناد اسامی ورزشکاران زنجانی حاضر درمسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور هستند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام زنجان حسین بیات، میثم آذر شب، محمدرضا کبودوند، سعید سرخی و اصغر قره جلو را از جمله ورزشکاران رده سنی جوانان حاضر در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور برشمرد.

زرگری از عدم حضور ورزشکاران رشته پاورلیفتینگ در رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان استان زنجان در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: 9 ورزشکار در رده سنی نوجوانان و جوانان با مربیگری سعید نیکخواه فردا در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور خواهند داشت.

گفتنی است، مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ استان زنجان 17 بهمن ماه جاری به مدت یک روز در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی مادران و کودکان استان زنجان برگزار شد.

 لازم به ذکر است مسابقات انتخابی استان پاورلیفتینگ در زنجان به منظور انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به رقابت های قهرمانی کشور برگزار شد و نفرات برتر آماده اعزام به رقابت‌های  پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور شدند.

مسعود بازدید : 64 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

در این رقابت‌ها 10 تیم از استان‌های تهران، گیلان، خوزستان، قم، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان و زنجان حضور دارند.خبرگزاری فارس: مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه‌های پیام‌نور در زنجان آغاز شد

مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه‌های پیام نور کشور با حضور 73 ورزشکار شامل ووشوکاران و سرپرستان و مربیان تیم‌ها برگزار می‌شود.

این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیئت ووشو، فدراسیون ووشو و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور برگزار می‌شود که برای نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها مدال و برای تیم‌های برتر کاپ و حکم قهرمانی اهدا می‌شود.

مسابقات قهرمانی ووشو دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در مجموعه رفاهی فرهنگی پیام زنجان، واقع در کمربندی شمالی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، کارگاه آموزشی ووشو نیز توسط آموحد نیا سرمربی تیم ملی ووشو، در پایان مسابقات به ووشوکاران ارائه می‌شود.

گفتنی است، اختتامیه این مسابقات و توزیع مدال با حضور آقای حمیدرضا یارقلی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان عصر امروز راس ساعت 17 در سالن ورزشی مجموعه رفاهی فرهنگی پیام زنجان، برگزار می‌شود.

مسعود بازدید : 71 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

به علت آغاز بارش برف از روز گذشته در استان زنجان رقابت‌های فوتبال امیدهای کشور که به میزبانی این استان زنجان بود، لغو شد.خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال امیدهای کشور در زنجان لغو شد

مسابقات فوتبال امیدهای کشور در صورت شرایط جوی مساعد و قطع بارش‌ها فردا در زنجان برگزار خواهد شد، چرا که امروز با شرایط جوی حاکم در استان زنجان امکان برگزاری مسابقات در زنجان ممکن نبود.

زمین چمن ورزشگاه کارگران آمادگی انجام سه مسابقه در یک روز را ندارد و بارش برف این مشکل را دو چندان کرده که در همین راستا استفاده از چمن مصنوعی برای برگزاری این رقابت‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

گفتنی است، رقابت‌های روز نخست این رقابت‌ها بین تیم‌های کوثر رشت و شهرداری اراک برگزار و با نتیجه یک بر صفر با برتری تیم کوثر رشت به پایان رسید.

لازم به ذکر است، از دیگر مسابقات برگزار شده در روز نخست این رقابت‌ها رویارویی دو تیم رستگار دندی زنجان و آلومینیوم اراک بوده که با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم اراکی به پایان رسید و همچنین تیم‌های آبیدر سنندج و پاس همدان نیز در روز نخست مسابقات امیدهای کشور به تساوی یک بر یک دست یافتند.

مسعود بازدید : 64 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

شهرام عربی در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: لیگ بدمینتون زنجان در حالی به کار خود پایان داد که تیم جامع گران زنجان توانست با شکست تیم بیمه پاسارگاد در مرحله فینال مقام نخست مسابقات لیگ بدمینتون استان زنجان را از آن خود کند.خبرگزاری فارس: راهیابی تیم جامع‌گران زنجان و بیمه پاسارگاد به لیگ دسته 2 کشور

وی تصریح کرد: تیم بیمه پاسارگاد نیز در این رقابت‌ها توانست به مقام دوم دست یابد و تیم‌های نظام مهندسی و هیئت بدمینتون زنجان نیز به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم را در این دوره از مسابقات لیگ بدمینتون استان زنجان کسب کردند.

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات لیگ بدمینتون در زنجان افزود: با توجه به تلاش همه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تیم‌های جامع‌گران زنجان و بیمه پاسارگاد به عنوان تیم‌های اول و دوم این سری از رقابت‌ها موفق به صعود به لیگ دسته 2 بدمینتون کشور شدند.

عربی ادامه داد: این رقابت‌ها با حضور 10 تیم در زنجان برگزار شد و در همین راستا چهار تیم بیمه پاسارگاد، نظام مهندسی، هیئت بدمینتون و جامع‌گران توانستند به مرحله فینال راه ‌یابند.

گفتنی است، مراسم اختتامیه و همچنین فینال این دوره از مسابقات لیگ بدمینتون استان زنجان با حضور مسئولان کشوری بیمه و نظام مهندسی و همچنین برخی مسئولان استان زنجان انجام شد.

رقابت‌های لیگ دسته 2 بدمینتون کشور از فروردین ماه سال آینده کار خود را آغاز خواهد کرد.

مسعود بازدید : 88 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

مهران زرگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: زنجان با ورزشکاران منتخب و برتر در این پیکارها که از روز پنجشنبه به مدت دو روز در رشت برگزار شد شرکت کرده بود که 'رسول زعی اولیا ' در دسته وزنی 75 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و 'سعید نقوی' در دسته وزنی 90+ کیلوگرم رده سنی پیشکسوتان توانستند به ترتیب عناوین دوم و سوم را برای ورزش زنجان به ارمغان بیاورند.

وی با بیان اینکه چهار فیگوریست دیگر زنجان نیز با نشان دادن شایستگی خود توانستند در گروه فینالیست ها قرار گیرند اظهار کرد: تلاش می شود این رشته ورزشی زنجان به جایگاه اصلی و واقعی خود نزدیک شود.

زرگری افزود: اگر ورزشکاران پرورش اندام و بدنسازی این استان را باور کرده و مورد حمایت مادی و معنوی لازم و کافی قرار گیرند به حتم موفقیت هایی زیادی را در 

میدان رقابت ها کسب خواهند کرد.

وی اظهارکرد: هیات زنجان برای نخستین بار به صورت رسمی در قالب تیم منتخب در این رقابت های باشگاهی کشور شرکت کرد و این حضور برای این رشته ورزشی زنجان بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. 

تیم منتخب 'پرورش اندام و بادی کلاسیک' زنجان در قالب شش ورزشکار شاخص و توانمند 'رسول وزیری، رسول زعی علیا ، سیامک سپهری ، حسن صفایی ، احمد مهری و سعید نقوی' به این رقابت ها اعزام شده بود و 'محمد صباغیان' نیز به عنوان سرپرست تیم را هدایت و همراهی می کرد. 

مسعود بازدید : 68 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

پرویز الله مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حمایت مسوولان، رسانه ها و تماشاگران در کسب نتیجه دلخواه و صعود تیم فوتبال شهرداری زنجان به مرحله دوم این پیکارها بسیار موثر و کارساز بود که نباید نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه حضور تماشاگران و هواداران تیم در محل مسابقات و پوشش خوب و مناسب خبری از سوی رسانه ها، بازیکنان تیم فوتبال شهرداری زنجان را برای ارایه یک بازی خوب و شایسته تشویق می کند، اظهار کرد: در مرحله دوم این دوره از رقابت های فوتبال لیگ دسته دو باشگاه ایران ، تیم شهرداری زنجان 10 بازی خواهد داشت که در اصل تمام این بازی ها برای تیم زنجان حکم فینال را خواهد داشت.

الله مرادی افزود: اگر مشکلات مالی تیم برطرف شود و حمایت های لازم و کافی از سوی صاحبان صنعت عملی شود به حتم انگیزه بازیکنان برای کسب برتری ارتقا یافته و صعود به لیگ بالاتر حتمی خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال شهرداری زنجان گفت: برای حضور در لیگ دسته یک نیز باید برنامه داشته باشیم که این نیز در سایه حمایت های مسوولان و صاحبان صنایع است.

وی با بیان اینکه بازی در این سطح از مسابقات فوتبال حداقل به 30 میلیارد ریال هزینه نیاز دارد افزود: تیم فوتبال این استان با کمترین هزینه به این نقطه رسیده ولی برای دوام در لیگ بالاتر و ارایه بازی های خوب نیاز به تامین اعتبار لازم و کافی است.

الله مرادی تصریح کرد: حفظ آرامش در بازیکنان تیم بسیار مهم و تعیین کننده است و به همین دلیل نیز دست اندرکاران تیم فوتبال شهرداری زنجان اجازه حاشیه سازی و سهم خواهی را به هیچکس نمی دهد.

 در هفته هجدهم تیم فوتبال شهرداری زنجان روز دوشنبه هفته جاری با شکست تیم ˈخونه به خونه بابلˈ با نتیجه یک - صفر و ارتقا امتیاز خود از 29 به 32 به مرحله دوم رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های کشور صعود کرد.

تیم شهرداری زنجان دربازی نخست خود مقابل تیم سپیدرود به نتیجه تساوی ˈصفرˈ دست یافت در بازی دوم با نتیجه یک - دو مغلوب تیم میزبان هف سمنان شد ، بازی سوم را نیز به دلیل عدم حضور تیم گهردورود لرستان به نفع خود تمام کرد، مقابل جویبار مازندران به نتیجه مساوی یک - یک رسید، در بازی با تیم الوند همدان نیز با نتیجه دو بر یک پیروز شد، در هفته ششم با نتیجه دو بر یک تیم گرند بجنورد و در هفته هفتم نیز تیم بهمن شیراز را با نتیجه دو - یک شکست داد و در هفته هشتم و نهم نیز شهرداری دزفول و خونه به خونه بابل را با نتیجه پنج - صفر و دو - صفر مغلوب کرد، در هفته دهم مقابل سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد ، در هفته یازدهم با نتیجه دو- یک درمقابل هف سمنان پیروز شد، در هفته سیزدهم نیز در بازی خانگی توانست تیم شهدا جویبار را با نتیجه چهار- دو راهی خانه کند ، در هفته چهاردهم نیز در مقابل تیم الوند همدان به تساوی ˈصفر - صفرˈرسید در هفته پانزدهم در مقابل تیم گرند بجنورد تن به تساوی یک - یک داد، در هفته شانزدهم مقابل تیم بهمن شیراز صفر - صفر مساوی شد و در هفته هفدهم نیز در برابر تیم دزفول با نتیجه یک - صفر به برتری رسید.

مسعود بازدید : 65 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

شهرام عربی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: مسابقات لیگ بدمینتون استان زنجان از شهریور ماه جاری آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مسابقات لیگ بدمینتون با حضور 10 تیم کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر چهار تیم منتخب به مرحله فینال راه یافته اند. تیم‌های نظام مهندسی، جامع گران، هیئت شهرستان زنجان و بیمه پاسارگاد تیم‌های حاضر در این مرحله از مسابقات هستند.خبرگزاری فارس: فینال مسابقات لیگ بدمینتون جمعه هفته جاری در زنجان برگزار می‌شود

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان از برگزاری مسابقات لیگ بدمینتون استان زنجان در روز جمعه یک اسفندماه جاری خبر داد و افزود: فینال مسابقات لیگ بدمینتون 9 صبح روز جمعه با حضور چهار تیم آغاز می‌شود و برنده این رقابت‌ها بعد از همان روز ساعت 17:30 به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به حضور مسئولان ادارات و شهرداری استان زنجان در مسابقات لیگ بدمینتون استان زنجان یادآور شد: این رقابت‌ها در سالن آکادمی بدمینتون استان زنجان برگزار می‌شود.

عربی از بالا بودن سطح مسابقات بدمینتون استان زنجان خبر داد و گفت: حضور قهرمانان مختلف از استان زنجان در رده‌های سنی مختلف سطح این مسابقات را به صورت محسوسی بالا برده است.

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان حضور 15 حامی مالی را نقطه قوت بدمینتون استان زنجان و این سری از مسابقات بر شمرد و بیان داشت: خوشبختانه شاهد حمایت مالی خوبی بودیم و سعی بر این بود که این رقابت‌ها طبق قوانین جهانی فدراسیون بدمینتون برگزار شود.

مسعود بازدید : 71 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

تیم شهرداری زنجان دیشب توانست با گل دقیقه پایانی تیم خونه به خونه بابل را از پیش‌روی برداشت.

تیم شهرداری زنجان توانست از 16 بازی با 9 برد، پنج مساوی و دو باخت و با کسب 32 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه D به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته 2 صعود کند.خبرگزاری فارس: تیم شهرداری زنجان راهی مرحله دوم لیگ دسته 2 شد

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری زنجان دیشب در حاشیه این بازی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: برد تیم فوتبال شهرداری زنجان امروز در مقابل تیم پر قدرتی چون خونه به خونه بابل که بازیکنان نامداری چون علیرضا محمد، علیرضا نیک بخت واحدی، محسن برجلو و با هدایت فرهاد کاظمی، یک شاهکار بود.

سید سعید صفوی، انسجام درونی و بازی متحد را یکی از علل موفقیت تیم شهرداری زنجان خواند و افزود: برنامه‌ریزی منسجم تاثیر بسزایی در این پیروزی داشت.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری زنجان در ابتدای فصل و با توجه به نتایج اولیه از نگاه فوتبال دوستان و مسئولان این حوزه از اقبال چندانی برای پیروزی برخوردار نبود، تصریح کرد: تیم شهرداری زنجان در هفته‌های نخست تیمی لرزان و غیر مطمئنی به نظر می‌رسید اما با برنامه‌ریزی و انسجام بخشی کادر فنی و اجرایی تیم و تعامل بسیار وسیع در خارج از تیم و جلب پشتیبانی از تیم توانست با بردهای پیاپی توجه‌ها را به خود جلب کند.

مدیر عامل تیم فوتبال شهرداری زنجان با اشاره به اینکه برد یا مساوی برای تیم شهرداری زنجان در این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، خاطر نشان کرد: در صورت باخت هر یک از تیم‌ها در بازی امروز باید از لیگ دسته دوم خداحافظی می‌کرد.

صفوی با اشاره به بازی نفس‌گیر بین دو تیم شهرداری زنجان و خونه به خونه بابل ادامه داد: نیما پرتوی با زدن گل در دقیقه 90 توانست به حرف و حدیث‌ها پایان داده و شهرداری زنجان را به عنوان تیم نخست به مرحله بعد راهی کند.

وی با اشاره به حضور پر شور تماشاگران در این بازی اضافه کرد: استادیوم 15 خرداد زنجان امروز شاهد یکی از بازی‌های پر تماشگر بود و در بین تماشاگران شاهد مسئولان استانی و شهرستانی بودیم که نشان دهنده اهمیت این بازی برای استان و شهر زنجان بود.

مسعود بازدید : 84 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (0)

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه با برگزاری 5 دیدار پیگیری می‌شود و به نظر می‌رسد تیم‌های مدعی مسابقه سختی در این هفته نخواهند داشت. شرکت ملی حفاری صدرنشین جدول رده‌بندی مقابل انصار ولایت تبریز قرار می‌گیرد که در رده‌های پایین جدول قرار دارد. دانشگاه آزاد نیز در این هفته میهمان البرز شهرداری زنجان است.خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد به زنجان می‌رود، حفاری به تبریز البته در این هفته یک دیدار مهم برگزار می‌شود که در آن تیم‌های پالایش نفت آبادان و کاسپین به مصاف هم می‌روند. برنامه کامل به شرح زیر است:

جمعه 24 بهمن-ساعت 11:00-هفته نوزدهم

* سپیدرود رشت - شهرداری نوشهر

* انصار ولایت تبریز - ملی حفاری ایران

* البرز شهرداری زنجان - دانشگاه آزاد اسلامی

* هیات فوتبال شهریار - یاران جوان بندرعباس

* پالایش نفت آبادان - کاسپین قزوین

مسعود بازدید : 72 سه شنبه 21 بهمن 1393 نظرات (0)

ارسلان حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ارتقای سطح ورزش کشور اظهار داشت: این ارتقا علاوه بر استعدادهای موجود با سرمایه‌گذاری محقق شده است.خبرگزاری فارس: آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی زنجان در اسفند ماه برگزار می‌شود

وی از برنامه‌ریزی و انجام برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: این اداره کل در این دهه 194 برنامه عملیاتی کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان افتتاح سالن ورزشی سنبل آباد و کلنگ‌زنی چند پروژه در شهر ابهر را از جمله برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت:‌ برنامه‌ریزی‌های لازم برای کلنگ‌زنی دو پروژه خوابگاهی و همچنین خانه پیشکسوتان هم انجام شده است.

وی به رفت و آمد بیش از 10 هزار نفر به مجموعه ورزشی انقلاب زنجان اشاره کرد و افزود: این اداره کل درصدد جذب کمک حامیان خیر برای احداث مسجد در این مجموعه است.

حسینی از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان زنجان در دهه نخست اسفند ماه خبر داد و گفت:‌ قرار بود این آئین در دهه فجر برگزار شود ولی به دلیل تراکم کاری بین برنامه به زمان تعیین شده انتقال یافته است.

وی به تشکیل شورای راهبردی ورزش و جوانان با 9 کار گروه اشاره و تاکید کرد: جلسات کار گروه‌های این شورا هم تشکیل شده و تصمیم گیری‌هایی هم انجام شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری 200 جلسه رسمی در حوزه فرهنگ ادامه داد: با آموزش و پرورش هم جلساتی برای بهره‌برداری از امکانات دو ارگان برگزار شده است که در سال آینده عملیاتی می‌شود.

اجرای طرح آمایش ظرفیت‌های ورزشی زنجان

وی به آغاز اجرای طرح آمایش ظرفیت‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: سند راهبردی ورزش و جوانان استان هم در دست تدوین است.

حسینی از برنامه‌ریزی برای فروش اماکن ورزشی که قابلیت عملیاتی شدن توسط بخش خصوصی را دارند خبر داد و بیان داشت: بیش از 90 درصد از اقدامات لازم برای نهایی کردن این طرح انجام شده است.

وی زیبا سازی اماکن ورزشی  را از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان دانست و ادامه داد: توسعه ورزش بانوان هم در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان بر ضرورت استفاده بهینه از اماکن ورزشی تاکید کرد و گفت: بر اساس این برنامه‌ریزی قرار شده است که استفاده از این اماکن برای انجام ورزش صبحگاهی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی برنامه محوری را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان دانست و تاکید کرد: در این راستا برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح مربیان هم در دستور کار قرار دارد.

حسینی با تاکید بر نظارت برای فعالیت‌های سمن‌ها افزود: اداره کل ورزش و جوانان در صدد است تا مرکزی را برای فعالیت سمن‌ها و جوانان فراهم کند.

جوانان زیر سایه ورزش قرار گرفته است

وی با اذعان به قرار گرفتن موضوع جوانان در زیر سایه ورزش متذکر شد: مسئولان در صدد تدوین چند برنامه کشوری برای حوزه جوانان هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان انتظار خود از رسانه‌ها را حمایت از برنامه‌های عنوان کرد و گفت: کسی انتظار حمایت از فرد را ندارد، بلکه موضوع حمایت از برنامه‌ها است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد تعمیرات انجام شده در ساختمان اداره کل ورزش و جوانان تاکید کرد: این اقدامات در راستای کمک به بهداشت روانی کارکنان انجام شده است، ضمن اینکه این اقدام تقدیر کارکنان شاغل را هم در بر داشته است.

حسینی با بیان اینکه تعمیرات ساختمانی اداره کل ورزش و جوانان به هیچ وجه از اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای نبوده است، ادامه داد: این اعتبارات از محل کمک خیران و پاداش وزارتخانه تامین شده است.

وی به مشکلات موجود در برگزاری لیگ‌های ورزشی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: بنده معتقد هستم تا همه جوانب حضور یک تیم در لیگ‌های ورزشی مشخص نشده است، نباید اقدامی برای این حضور انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان شناسایی ورزش به همه اقشار جامعه و اصلاحات ساختاری را از اولویت‌های ورزش استان زنجان اعلام کرد و گفت: حضور در لیگ‌های کشوری نیازمند تمهیدات خاص خود است.

مسعود بازدید : 73 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

سمانه‌ قلعه‌مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان با روحیه بالا و آمادگی کامل به مصاف تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر می‌رود.خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود

وی افزود: این رقابت 24 بهمن ماه جاری در زنجان برگزار می شود که امیدواریم تیم زنجان موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تیم دانشگاه آزاد تهران در حال حاضر تیم دوم جدول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور است، گفت: دانشگاه آزاد یکی از برترین‌های این سری از مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور بوده است.

قلعه مولایی گفت: تیم دانشگاه آزاد با حضور در 14 دیدار، 12 برد، یک تساوی، یک باخت و کسب 37 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

وی همچنین یادآور شد: تیم فوتسال شهرداری زنجان نیز با حضور در 15 دیدار، چهار برد، یک مساوی، 10 باخت و کسب 14 امتیاز جایگاه هشتم جدول لیگ برتر فوتسال بانوان را به خود اختصاص داده است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان با تاکید بر دیدار دور رفت تیم‌های شهرداری زنجان و دانشگاه آزاد بیان داشت: این دیدار به دلیل عدم وجود تجهیزات پزشکی با 45 دقیقه تاخیر برگزار شد، این در حالی بود که تیم دانشگاه آزاد با وجود اینکه موظف به پرداخت جریمه 2 میلیون تومانی شده است.

قلعه مولایی ادامه داد: این نتیجه مورد قبول تیم شهرداری زنجان نیست و کادر تیمی زنجان تمام تلاش خود را در راستای تغییر نتیجه آن دیدار انجام خواهد داد.

مسعود بازدید : 164 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

رضا اژدری‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران  با اشاره به آماده‌سازی پیست اسکی پاپایی برای فعالیت اسکی‌بازان اظهار داشت: با انجام عملیات برای هموارسازی سخره‌های موجود در مسیر اسکی، در حال حاضر مساحت این پیست با افزایش 5 برابری به 18 هکتار رسیده است.

وی ابراز کرد: با افزایش مساحت پیست امکان جداسازی برای فعالیت‌های مختلف از قبیل آموزش نونهالان و برگزاری مسابقات بدون ایجاد مزاحمت برای تفریح و اسکی گردشگران فراهم می‌شود.

رئیس هیئت اسکی استان زنجان با اشاره به تغییرات و تعمیرات اساسی دستگاه‌های بالابر بیان کرد: مشکلات ماشین‌های برف‌کوب نیز برطرف شده است.

وی تصریح کرد: فضا و برنامه برای برگزاری مسابقات در پیست اسکی پاپایی موجود است و اگر با توجه به شرایط جوی بارش برف مطلوب باشد، مسابقات چهارجانبه غرب کشور در زنجان برگزار می‌شود.

اژدری‌ از وجود 10 سانتی‌متر برف در پیست اسکی پاپایی خبر داد و گفت: منتظر بارش برف هستیم تا فعالیت اسکی‌بازان و مسابقات در زنجان آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با برگزاری دوره‌های مربیگری برای آقایان و بانوان تعداد مربی‌های اسکی آلپاین به 40 نفر افزایش پیدا کرده که 10 نفر از این افراد خانم و 30 نفر مرد هستند.

رئیس هیئت اسکی استان زنجان ابراز کرد: اگر بارش برف مناسب باشد، با توجه به تعداد مربیان این رشته ورزشی امسال کلاس‌های آموزشی پربارتر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان‌ها پیست اسکی وجود ندارد، عنوان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان ابهر و وجود کوه‌های برفگیر و ضمن پربارش بودن این منطقه، امکان ایجاد پیست در این ناحیه وجود دارد تا اسکی‌بازان فعالیت خود را از زنجان هم زودتر شروع کنند اما ایجاد پیست نیاز به هزینه بالایی دارد.

اژدری بیان کرد: با وجود نبود پیست در شهرستان‌ها، هیئت اسکی ابهر فعال است و این هیئت در شهرستان‌های ایجرود و زرین‌آباد هم راه‌اندازی شده است.

وی از شناسایی محلی برای ایجاد پیست اسکی جدید خبر داد و گفت: این مکان در قسمت شرقی منطقه تهم و در نزدیکی روستای چلگان واقع شده که به مدت 4 سال است که این مکان برای سونداژ میزان برف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت اسکی استان زنجان تصریح کرد: اجرای این پروژه منوط به وضعیت اعتباری واختصاص بودجه از طرف دولت است که با توجه به سیاست دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حال حاضر اجرای پیست جدید مسکوت مانده است.

 

مسعود بازدید : 68 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

تیم واترپلوی زرین معدن آسیا(زنجان) درحالی در میان مدعیان داخلی وخارجی توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند که به جرات می توان گفت باردیگر افقی تازه درورزش زنجان ایجاد کرد.

تیم واترپلوی زنجان که به دلیل محدودیت منابع مالی و نبود اسپانسر نتوانسته بود در هیچ اردوی آمادگی قبل از رقابتهای جام باشگاههای آسیا حضور پیدا کند در حالی وارد رقابتهای جام باشگاههای آسیا شد که رقبای داخلی و خارجی این تیم در اردوهای مختلف با تیم های قدر اروپایی شرکت کرده و توانسته بودند به سطح بالایی از آمادگی دست پیدا کند.

بی شک تیم زرین معدن آسیا که با تلاش  استاندار زنجان و همچنین معاون سیاسی و امنیتی و همچنین  مدیرعامل شرکت زرین معدن آسیا توانست صاحب حامی مالی شود بدون داشتن حتی یک بازی تدارکاتی وارد رقابتها شد و از گروه خود به اقتدار به مراحل بعدی مسابقات صعود کرد تا حریف تیم نفت امیدیه در مرحله یک چهارم  نهایی شود.

فینال مسابقات واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا

در مرحله یک چهارم نهایی تیم نفت امیدیه نیز نتوانست حریف تیم زرین معدن آسیا شود و این تیم زنجانی بود که توانست به مرحله فینال رقابتها صعود کند.

دیدار فینال بین دو تیم قدرتمند آستانه قزاقستان که از کادر فنی مطرح و در راس آنها"سرگی" معروف که مربیگری وی همواره با موفقیت همراه بوده و از بازیکنان مطرح روسی و صرب سود می برد، برگزار شد که در نهایت تجربه و تمکن مالی تیم آستانه قزاقستان بر همت و تعصب بازیکنان زرین معدن آسیا چیره شد.

به هر حال شکست شنبه هفته جاری شاگردان اکبر عربدوست در مقابل تیمی همانند آستانه قزاقستان که همان تیم ملی این کشور بود چیزی از ارزش های آنها کم نمی کند.

سرمربی تیم واترپلوی زرین معدن آسیا در خصوص بازی فینال تیمش مقابل آستانه قزاقستان، این دیدار را سخت و بزرگ عنوان می کند و در عین حال با انتقاد شدید از وضعیت داروی این دیدار عملکرد تیم داوری را ضعیف و یکطرفه اعلام می کند.

اکبر عربدوست با بیان اینکه نحوره قضاوت تیم داوری نتیجه بازی را به نفع تیم آستانه قزاقستان رقم زد، گفت: در همان دقایق ابتدایی بازی داور به ناحق کاپیتان تیم زرین معدن آسیا را اخراج کردودر مقابل از چندین خطای منجر به اخراج و همچنین خطای پنالتی به نفع تیم ایران چشم پوشی کرد.

وی با تاکید بر اینکه به رغم سطح کیفی بالای رقابتها تیم زرین معدن آسیا از عملکرد ضعیف تیم داوری بخصوص در دیدار نهایی ضربه خورد افزود: تیم زرین معدن آسیا در دیدار فینال در مقابل تیم ملی قزاقستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سه بازیکن روس و یک بازیکن اهل صربستان که تابعیت قزاقستانی را گرفته بودند در ترکیب تیم آستانه حضور داشتند ادامه داد: بی شک به رغم توان تیم آستانه اگر نادواری نبود مطمئنا نتیجه بهتری رقم می خورد.

عربدوست با اشاره به صحبت های "سرگی"  مربی مطرح تیم آستانه قزاقستان در خصوص تیم زرین معدن آسیا افزود: مربی تیم قزاقستان توان و قدرت بالاری بازیکنان و تیم زرین معدن آسیا را در حد بالای عنوان کرده و در عین حال تاکید کرد اگر این تیم دارای بازیهای تدارکاتی بود می تواست عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد.

سرمربی تیم واترپلو زرین معدن آسیا (زنجان) گفت: در دیدار فینال دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا بازی بسیار سخت و نفس‌گیری با تیم آستانه قزاقستان داشتیم و خوشبختانه روند تیم ما در طول این رقابت‌ها حاکی از این بود که توانسته‌ایم علی‌رغم عدم انجام بازی‌های تدارکاتی به سطحی از آمادگی دست یابیم که بتوانیم به عنوان یکی از دو نماینده ایران در بازی فینال حضور یابیم.

عربدوست در ترکیب 13 نفره خود از وجود 9 بازیکن ملی‌پوش بهره می‌برد و از طرفی بازیکنان تیم حریف هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر داشته و به واسطه همین هماهنگی تیمی توانسته بودند چند ماه پیش در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

سرمربی تیم واترپلو زرین معدن آسیا گفت:  کسب عنوان نایب‌قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا بیانگر ارتقاء جایگاه واترپلو ایران بعد از چند سال است.

عربدوست با تقدیر از حمایت های جمشید انصاری استاندار، حمید رضا شهبازی معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان در پیگیری وضعیت این تیم افزود: حضور استاندار زنجان، دکتر علیمردانی نماینده مردم شهرستانهای زنجان و طارم، مهندس عبداللهی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود و همچنین ایرج رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان برای تیم زرین معدن آسیای زنجان یک فرصت بزرگ بود.

فینال مسابقات واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا

عربدوست با قدرانی از مهندس جمیلی مدیرعامل شرکت زرین معدن اسپانسر آسیا که حمایت مالی از تیم واترپلو را برعهده گرفت افزود: در خصوص تدوام این حمایت صحبت های صورت گرفته است و طی روزهای آینده این مذاکرت به صورت جدی پیگری خواهد شد.

اکبر عربدوست که با حضور  مجدد خود درهئیت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان روزهای اوج این هئیت های ورزشی را بعد از سالها  عدم نتیجه گیری ایجاد کرد از عدم حمایت از رشته ورزشی واترپلو زنجان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه نبود حامی مالی مناسب همواره به ورزش زنجان ضربه زده است.

عربدوست با بیان اینکه تیم های واترپلو در سایر استانها همواره از حامی مالی مناسب و مستمر بهره مند هستند نگاه موجود به ورزش را در برخورداری از حامی مالی مورد انتقاد قرار داد.

وی افزود: نبود حامی مالی مناسب چالش های جدی برای ورزش استان فراهم کرده است و بسیاری از قهرمانان رشته های ورزشی بخصوص واترپلو  در تیم های خارج از استان بازی می کنند.

عربدوست با اشاره به اینکه هزینه درورزش سرمایه گذاری است گفت: متاسفانه حساسیت ها و جایگاه ورزش واترپلو استان زنجان برای بسیاری از مسئولین و متولیان ورزش استان قابل درک نیست.

سرمربی تیم زرین معدن آسیا با یادآوری اینکه تیم واترپلوی زرین معدن آسیا بدونه حتی یک بازی تدراکاتی وارد رقابتهای واترپلو جام باشگاههای آسیا شد افزود: همه کارشناسان عملکرد تیم واترپلوی زرین معدن آسیا را در حد بالا و مطلوب دانستند.

به هر حال تیم واترپلوی زرین معدن آسیا فارغ از نتیجه ای که در بازی فینال رقم خورد توانست عملکرد قابل توجهی را در آوردگاه بین الملی کسب کند، نتیجه ای که با همت کادر فنی و در راس آنها اکبر عربدوست و بازیکنان این تیم خورد و حمایت مالی شرکت زرین معدن آسیا رقم خورد.

ورزش زنجان نیازمند حمایت و ورود صنعت برای سرمایه گذاری در ورزش است، بی شک ورزش زنجان همواره از عدم وجود حامی مالی در رنج بود به نحوی که این فرایند موجب اضمحلال و پس روی ورزش های تیمی در استان شده است.

مسعود بازدید : 73 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

افسانه چترنور ، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: اگر از امکانات زمین چمن فوتبال در فضای باز برخوردار باشیم به حتم علاقه مندان بیشتری روی به این رشته ورزشی مفرح و پرطرفدار خواهند آورد.

وی اظهار کرد: اگر زمین چمن فوتبال محصور در اختیار بانوان زنجان قرار گیرد بازیکنان برای انجام تمرینات و ارتقا سطح توان و آمادگی خود با مشکل زیادی مواجه نخواهند شد.

چترنور به سوابق ورزشی خود اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به علاقه وافر به فوتبال از 13 سالگی فعالیت خود را در این رشته ورزشی آغاز کردم و والدینم نیز در حد وسع و توان از من حمایت کردند تا با خیالی آسوده به ورزش مورد علاقه ام بپردازم.

عضو تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: رسیدن به این مرحله درسایه تشویق والدین و زحمات و تلاشهای مربیان زحمتکش 'الهام عسگری ، سمانه مولایی و شبنم قشلاقی' بوده است که زحمات آنان قابل تقدیر است.

چترنور، یادآور شد: در کنار فوتبال در رشته ورزشی بسکتبال نیز فعال هستم و پارسال نیز در قالب تیم آموزشگاهی 'دبیرستان عفاف زنجان' در مسابقات آموزشگاه های استان زنجان شرکت کردم و به مقام نخست در هر دو رشته 'فوتبال و بسکتبال' دست یافتیم.

وی افزود: تاکنون نیز در قالب تیم ملی در مسابقات برون مرزی حضور یافته ام و اکنون نیز برای حضور در مرحله نهایی مسابقات فوتبال بانوان جوان آسیا که سال آینده در 'چین' برگزار خواهد شد حاضر می شوم.

مسعود بازدید : 58 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (0)

سابقات واترپلوی زیر 18 سال کشور در حالی در زنجان پایان یافت که تیم زیر 18 سال توانست با اقتدار قهرمان این دوره از مسابقات شود.

مسابقات واترپلوی زیر 18 سال قهرمانی کشور از 25 آبان ماه امسال در زنجان آغاز شده بود و امروز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در این مسابقات تیم‌هایی از استان‌های زنجان، تهران، آذربایجان شرقی، خوزستان، آذربایجان غربی، فارس و کرمانشاه حضور داشتند.

تیم زنجان در این بازی‌ها با شکست همه حریفان به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از زنجان تیم‌های تهران و کرمانشاه به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.واترپلو

تیم زیر 18 سال زنجان در بازی آخر با نتیجه 13 بر 2 از سد تیم آذربایجان غربی گذشت و جشن قهرمانی را بر پا کرد.

مسابقات زیر 18 سال قهرمانی کشور به صورت دوره‌ای برگزار شد که تیم زنجان با شکست دادن همه تیم‌ها قهرمان شد.

مسعود بازدید : 61 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

پرویز الله مرادی  با بیان اینکه بازیکنان تیم زنجان در این بازی بسیار اذیت شدند افزود: در این بازی که روز گذشته /جمعه/ و هفته ششم از سری رقابت های لیگ دسته دو باشگاه های ایران بود تیم 'گرند بجنورد' در مقابل تیم میهمان 'شهرداری زنجان' تن به شکست داد.

وی اظهار کرد: تیم فوتبال گرند بجنورد در این بازی که ساعت 14 بعدازظهر در زمین فوتبال تختی بجنورد برگزار شد با نتیجه یک بر دو مغلوب تیم شهرداری زنجان شد و با این پیروزی تیم زنجان هشت امتیازی شد.

الله مرادی افزود: تیم فوتبال گرند بجنورد در دقیقه 43 نخستین گل بازی را به خود اختصاص داد و شهرداری زنجان نیز در دقیقه 78 و وقت اضافی بازی توسط رحمان اسفندیاری و حسین حبیبی به گل پیروزی دست یافت.

وی اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری زنجان با این پیروزی توانست با هشت امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم جدول جای گیرد و در دیدار بعدی 'هفته هفتم' نیز که روز پنجشنبه هفته جاری خواهد بود در زمین فوتبال مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان در مقابل تیم 'بهمن شیراز ' که 12 امتیازی است و در رده نخست جدول مسابقات قرار دارد صف آرایی خواهد کرد و انتظار می رود تماشاگران زنجان برای تشویق تیم زنجان در این مجموعه ورزشی حضور یابند.

تیم شهرداری زنجان در بازی نخست خود که 14 مهرماه جاری در زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی کارگران زنجان در مقابل تیم 'سفید رود' رشت انجام داد به نتیجه تساوی 'صفر' دست یافت، در بازی دوم که 22 مهرماه در ورزشگاه فوتبال سمنان انجام شد با نتیجه یک بر دو مغلوب تیم میزبان 'هدف سمنان' شد و بازی سوم را نیز به خاطر عدم حضور تیم 'گهردورود لرستان' به نفع خود تمام کرد و در مقابل تیم جویبار مازندران نیز به نتیجه مساوی یک بر یک رسید و در بازی با تیم 'الوند همدان' نیز با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شد.

مسعود بازدید : 80 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

اسماعیل دولت یاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مسابقات 21 آبان ماه جاری در سه رده سنی '20 تا 30 سال، 30 تا 40 سال و 40 سال به بالا' و در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد نور ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
وی اظهار کرد: هر تیم در هر رده سنی با سه ورزشکار بزرگسال و یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات شرکت کرده بود و توانست در بین تیم های حاضر در این پیکارها خوب و توانمند ظاهر شود.
دولت یاری افزود: ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات آمادگی جسمانی در قالب 24 تیم از 'استان های مختلف ازجمله 'اردبیل ، مرکزی ، قزوین ، اصفهان ، تهران ، ایلام ، کرمانشاه ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، گیلان و مازندارن و همچنین نیروی زمینی و هوافضای سپاه' به مصاف هم رفتند.

بیگدلی توان فنی و سطح آمادگی ورزشکاران اعزامی زنجان به این رقابت ها را خوب و بالا ارزیابی کرد و اظهار کرد: برای انتخاب این 9 ورزشکار برتر ، یک دوره مسابقه انتخابی استان همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور قریب 40 ورزشکار برگزار شد تا بهترین ها به این پیکارها اعزام شود.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
بروزترین پایگاه خبری استان زنجان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    زنجان نيوز را چطور ديديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 2,177
  • بازدید سال : 12,595
  • بازدید کلی : 72,018