loading...
زنجان نيوز
آخرین ارسال های انجمن
مسعود بازدید : 84 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

ابوالفضل خدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان، با بیان اینکه هیأت تکواندوی استان زنجان یکی از هیأت‌های فعال ورزشی است، اظهار کرد: این هیأت در بخش ورزشی افتخارآفرینی‌های بسیار زیادی کسب کرده است.

وی از برگزاری مسابقات جام رمضان(هان مادانگ) استان زنجان خبر داد و افزود: این مسابقات در دو رده کمربند (سبز، آبی) و قرمز به بالا برگزار می‌شود.

رئیس هیأت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه مسابقات جام رمضان(هان مادانگ) استان زنجان در بخش پومسه استاندارد در چهار رده سنی برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات در بخش پومسه تیمی نیز در چهار رده سنی برگزار می‌شود.

خدایی با بیان اینکه فرم‌های اجرایی مسابقات جام رمضان(هان مادانگ) تا رده سنی 14 سال (زیر 12 و 12 تا 14 سال) کمربند سبز و آبی و از فرم 2 تا 5 قرمز به بالا از فرم 3 تا 8 برگزار می‌شود، تصریح کرد: در رشته پومسه تیمی در صورتی که تعداد تیم‌های ثبت‌نامی به حداقل دو تیم نرسد، مسابقات در دو رده سنی (زیر 14 سال و 15 تا 17 سال) ادغام می‌شوند.

وی ابراز کرد: نفرات منتخب مسابقات جام رمضان (هان مادانگ) استان زنجان در رشته پومسه انفرادی و تیمی با توجه به نظر کمیته فنی به مسابقات کشوری سال 1396 اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه این مسابقاتدر رشته‌های رکوردی" موم دولیو چاگی، فیلیپینی، آپ چاگی، موپی و آپچاگی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در رشته‌های تعادلی آپ چاگی یوپ چاگی و در رشته‌های قدرتی سون مال و جوموک برگزار می‌شود.

خدایی با بیان اینکه مبلغ ورودی رشته‌های نخست این مسابقات به ازای هر نفر 25 هزار تومان است، گفت: مبلغ ورودی برای رشته‌های دیگر به ازای هر نفر 20 هزار تومان و برای رشته‌های تیمی 50 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه مهلت پایانی ثبت‌نام در مسابقات تکواندوی جام رمضان 16 خردادماه است، خاطرنشان کرد: همراه داشتن کارت بیمه ورزشی برای حضور در این مسابقات الزامی است.

رئیس هیأت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه در صورت پایین بودن تعداد نفرات شرکت‌کننده این مسابقات تنها در یک روز برگزار می‌شود، گفت: مسابقه به صورت آزاد بوده و هیچ گونه محدودیت در تعداد نفرات در این مسابقات وجود ندارد.

خدایی با تاکید بر اینکه با هرگونه بی‌نظمی از سوی هر یک از بازیکنان و یا مربیان در حین برگزاری طبق مقررات و آیین‌نامه برخورد خواهد شد، ادامه داد: به نفرات نخست تا سوم مدال و حکم قهرمانی اهدا می‌شود.

مسعود بازدید : 70 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

رئیس مرکز اورژانس استان زنجان گفت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در محور زنجان – دندی ۱۸ مصدوم برجای گذاشت که مصدومان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند و حال آنها خوب گزارش شده است.

صبح امروز یک دستگاه اتوبوس در محور زنجان – دندی از محور جاده خارج و واژگون شد.

به گفته علیرضا زراعتچی، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان زنجان در این حادثه که در ساعت 6:47 صبح به وقوع پیوست 18 نفر مصدوم شدند و نیروهای اورژانس مصدومان را به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های ماهنشان، دندی، ابراهیم آباد و چایرلو به محل حادثه اعزام شدند و یک دستگاه آمبولانس نیز از پایگاه سهند در این عملیات شرکت کرد.

زراعتچی با اشاره به اینکه با اعزام نیروهای اورژانس به محل حادثه اقدامات پیش بیمارستانی انجام شده است، بیان کرد: این حادثه خوشبختانه بیمار بدحال نداشت و در لحظات ابتدایی چهار نفر درمان سرپایی شدند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از پنج نفر از مجروحان از بیمارستان ترخیص شدند، ابراز کرد: سایر مصدومان تحت مداوا هستند.

به گفته شاهدان این حادثه اتوبوس به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه، کنترل وسیله نقلیه از دست راننده خارج و اتوبوس از محور جاده بیرون رفت و واژگون شد.

این اتوبوس حامل کوهنوردان از قم بود که عازم تخت سلیمان بودند.

مسعود بازدید : 64 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

ه گزارش "پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون، چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کاراته از 7 خرداد ماه در استان زنجان آغاز شده است و بازیکنان تا روز 14 خرداد در اردو خواهند بود.

در این مرحله اردو دكتر يگانه شهردار زنجان و دكتر صفوي معاون فرهنگي شهرداري در محل تمرين تيم هاي ملي نوجوانان و جوانان در خانه كاراته استان زنجان حاضر شدند و از نزدیک نظاره گر تمرین کاراته کاها بودند.

شهردار زنجان قول جايزه اي ويژه به نفراتی كه در مسابقات آسيائي مدال كسب نمايند، داد.

اردوي پنجم تيم ملي نیز از روز پنجشنبه ١٨ خرداد تا ٢٥ خردادماه به ميزباني هيات كاراته استان زنجان و اداره كل ورزش و جوانان در زنجان برگزار گرديده و تا ٢٥ خرداد ادامه دادر این استان برگزار خواهد شد.

گفتنی است میزبانی چهارمین مرحله اردو را شهرداري زنجان بر عهده گرفته است.

مسعود بازدید : 58 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)
فرماندار زنجان با بیان اینکه مردم زنجان اینبار به فتوشاپ رای ندادند، گفت: پنجمین دور انتخابات شورای شهر زنجان بسیار خوب برگزار شد و خوشبختانه مردم زنجان به عکس و فتوشاپ رای ندادند.

به گزارش خبرنگاران  رسول بیات ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، در خصوص برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستاها و ریاست جمهوری ، افزود: در بحث انتخابات ریاست جمهوری هیچ شکایتی به فرمانداری ارسال نشد و هیئت اجرایی و نظارت در استان زنجان انتخابات ریاست جمهوری را تایید کردند.

وی با اشاره به ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا افزود: طی فرآیندی ثبت نام انجام گرفت و ۳۰ معتمد در استان که جایگاه علمی، سیاسی و دینی داشتندبه هیئت نظارت معرفی شدند و بعد از تایید این ۳۰ نفر چند تن از افراد که صلاحیت حقوقی داشتند هم در این تایید صلاحیت ها مشارت داشتند.

فرماندار زنجان گفت: قبل از انتخابات اقدامات متعددی در شهرستان برای برگزاری بهتر برنامه‌ها انجام گرفت و با توجه به اینکه آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری قبل از انتخابات شوراها در این ایام همه کاندیداها فرصت حضور در زنجان را پیدا کردند و مشکلی برای آنها به وجود نیامد و برای هر سخنرانی تبلیغاتی در استان جلسات متعدد شورای تامین برگزار می شد تا این میتینگ های تبلیغاتی بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شود.

بیات با بیان اینکه همه تلاش فرمانداری بر این بود که هیجانات انتخابات کنترل شود و بسیار هم زمان بر بود،  گفت:با آغاز تبلیغات انتخاباتی آموزش‌های لازم به کاندیداها ارائه شد و در قالب همایش به همه کاندیداها متذکر شدیم که تخلفاتی را مرتکب نشوند که از جمله آن نصب بنرها بود و با وجود تذکرات داده شده از  شب نخست تخلفات هم آغاز شد که فقط در شب نخست ۲۵۰ بنر و در یکی از شب‌ها نیز ۹۰۰ بنر جمع‌آوری شد.

فرماندار زنجان تاکید کرد: در این دوره با جنگ بنرها مواجه بودیم و در همین زمینه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به دبیری  دادگستری کل استان زنجان آغاز به فعالیت کرد که اقدامات خوبی نیز در این زمینه شکل گرفت و  در جمع‌آوری بنرهای تبعیضی قائل نشده و برابر قانون با همه برخورد شد ولی برخی از کاندیداها حرفه‌ای بودند چون در پشت‌‎بام منازل بنر نصب می‌کردند و ما در این زمینه حق ورود نداشتیم چرا که باید برای همه اینها مجوز ورود می‌گرفتیم.

بیات افزود: تبلیغات محیطی بر عهده شهرداری بود و درست است که این فضا اضافه شده بود ولی بازهم کافی نبود، هرچند شهرداری در این زمینه تلاش بسیاری کردو لی شهرداری در فضای انتخاباتی اهمال کرد چرا که این فضاهای تبلیغاتی دو برابر شده بود ولی باید ۱۵ برابر می شد.

فرماندار زنجان تصریح کرد: برخی از افراد تمرد و تخلف از قانون دارند ودرصدی از افراد آنچه را که هیئت اجرایی تأیید کرده بود را چاپ نکرده و عکس‌‎های خود را در تهران به چاپ رساندند که البته این تخلف بود و پروسه چاپ عکس برخی از افراد و تأیید آن چند مرحله به طول انجامید و  وقتی کسی تخلف می‌کند، فرمانداری دیگر قادر نیست که تک تک عکس‌ها را چک و با قیافه شخص تطبیق دهد.

بیات افزود: بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر نیروی اجرایی در انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان زنجان مشارمت داشتند و هزارو ۱۰۰ خودرو تنها در شهرستان زنجان و هزار نفر از نیروی های انتظامی حافضان صندوق های رای بودند.

وی  به اقدامات انجام شده در روز انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و گفت: آنچه مشخص بود از قبل تعیین شده بود که در زنجان انتخابات الکترونیکی برگزار شود که با این احتساب پیش‌بینی می‌شد که فرآیند با تأخیر حداقل ۴۵ دقیقه‌ای همراه باشد که البته روند انتخابات قبل از این ۴۵ دقیقه تأخیر آغاز شد و آرای مأخوذه نشان می‌دهد که نقصی در رأی‌گیری نبوده  وبرگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی بسیار خوب انجام شد و برخی از کاندیداها ناشیانه انتخابات را قضاوت می‌کنند ولی اشتباه ما آنجا بود که کاندیداها را در شعبات حاضر نکردیم که ببینید فرآیند به چه شکل بوده و تخلفی رخ نداده است.

فرماندار زنجان تصریح کرد: طبق هماهنگی قبلی قرار بود که ابتدا نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام و سپس شوراها اعلام شود و پس از اعلام نتایج کاندیداها فرصت اعتراض داشتند که بر این اساس ۳۵ نفر اعتراض خود را ارائه دادند که یک نفر دو بار شکایت کرده بود و در مجموع ۳۴ نفر شکایت کردند.

فرآیند انتخابات در حال انجام است

بیات گفت:اعتراض کاندیداها به خوبی  رسیدگی  شد و حتی به برخی از کاندیداها به صورت تفکیکی نیز آراء اعلام شد و در مرحله هیئت نظارت شهرستان هستیم و فرآیند انتخابات در حال انجام است و  اقداماتی از قبیل تجمع درست نیست و تجمع تمرد از قانون است و وقتی کاندیداها از طریق قانون کار خود را پیگیری می‌کنند، پس دیگر نیازی به تجمع و یا تشکیل کانال تلگرامی وگروهی برای اعتراض نیست وتجمع عبور از قانون است و این اقدامات نشان می‌دهد که برخی از کاندیداها اعتقادی به قانون ندارند.

وی ابراز کرد: مصداق انتخابات در قانون مشخص شده و همه باید به آن تمکین کنند وصورت جلسه انتخابات الکترونیکی موجود است و برای این نوع رای‌گیری دیگر صورت جلسه نوشته نمی‌شود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه کاندیداها اذعان دارند که انتخابات ساختگی بوده استف گفت: ساختگی بودن آمار یک اتهام  است و افرادی که به تأیید صلاحیت‌ها اعتراض دارند، اشتباه می‌کنند چون اصلا این کار دست فرمانداری نیست و دست هیئت نظارت است.

بیات افزود: برخی از کاندیداها بعدا اقدام به اعتراض کرده‌اند وحتی در این زمینه پای یک دلال که حتی از کاندیداها نیز نیست، به این ماجرا باز شده و گفته است که اعتراض‌های کاندیداها را پیگیری می‌کند و بیان یک سری از موضوعات نیاز به مستندات دارد وقرار نیست اگر کسی شکست خورد از هر نمدی برای خود کلاه ببافد.

بیات  به تعداد کاندیداها اشاره کردو گفت: اگر کسی صلاحیت دارد نمی‌توانیم او را رد کنیم و این دور از انتخابات بسیار خوب برگزار شد و خوشبختانه مردم زنجان به عکس  و فتوشاپ رای ندادندو فرمانداری دستش باز نیست که حتی یک رای را نیز جابه جا کند.

اجازه تخلف به شوراها نمی دهم

وی یاد آورشد: شورای آینده نقش تقویت مدیریتی شورایی و مدیریت شهری را به عهده دارد و به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده از موقعیت خود را به آن‌ها نخواهیم داد.

فرماندار زنجان با اشاره به اخلاق‌مداری در فعالیت‌ها و اخلاق‌مداری در شکست و پیروزی گفت: سوال می‌کنم آیا کسانی که امروز معترض هستند، اگر خودشان منتخب بودند، باز هم معترض می‌شدند و ده‌ها مستند داریم که اینها تخلف کرده‌اند و این تخلفات در واقع عبور از قانون بوده است.

بیات با اشاره به اینکه در عرصه تبلیغات شوراها با تخلفاتی مواجه بودیم که گاهی نمی‌توانستیم به سبب محدودیت‌ها با آن‌ها برخورد کنیم، گفت: ذکر عناوین ساختگی، نصب بنرها در طبقات بالای آپارتمان‌ها که به لحاظ قانونی نمی‌توانستیم با آن برخورد داشته باشیم و استفاده از عکس‌های تایید نشده در بنر انتخاباتی از جمله این تخلفات است که نیاز به رسیدگی داشت ولی به دلیل محدودیت‌های قانونی متاسفانه نتوانستیم به این امر رسیدگی کنیم.

وی افزود: در زمان انتخابات نیز با توجه به اینکه برای اولین‌بار در استان انتخابات الکترونیکی داشتیم علی‌رغم تمام پیش‌بینی‌ها سرعت در ابتدای کار پایین بود ولی با گذشت زمان رفته‌رفته سرعت افزایش یافت. بعد از انتخابات نیز دو روز زمان لازم بود تا شاکیان امر نسبت به شکایت خود اقدام کنند که طی این دو روز 34 مورد شکایت ثبت شد که عده‌ای از آن‌ها نسبت به انتخابات اعتراض داشتند و عده‌ای تنها آرای ثبت شده در برخی از صندوق‌ها را از ما می‌خواستند.

صورت  جلسه در انتخابات الکترونیکی معنی ندارد

بیات به اظهارات علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات شوراها اشاره کردو گفت: گزارشی که به وقف‌چی درباره انتخابات رسیده بی‌پایه است و باید ایشان قبل از اینکه بدون بررسی از هیت اجرایی مطلبی را ارائه نمی کردند و  بحث صورت جلسه ازموضوعات مطرح شده توسط نماینده مردم زنجان در انتخابات الکترونیکی دیگر نیازی به صورت جلسات نیست.

وی  آرای مأخوذه باطله در سامانه را ۱۱ هزار مورد اعلام کردو گفت:  این آراء دستی نیست و قبل از انتخابات یک تعداد تعرفه برای دستی برگزار شدن انتخابات در نظر گرفته شده بود، اما این رخ نداد و همه انتخابات به صورت الکترونیکی بود و در شهر زنجان  ۱۵ هزار نفر موفق به رای دادن نشدند که از این نظر من از آنها عذرخواه هستم و در سطح کشور ۵ میلیون نفر نتوانستند رای بدهند.

فرماندار زنجان به اخذ وام به شوراها اشاره کردو گفت: در ۳۸ سال هیچ وامی به کاندیداهای انتخاباتی پرداخت نشده و نبوده است.

بیات افزود: از ۱۳۰ تا ۱۴۰ نفر کاندیداها ۳ تا ۴ میلیون به شهر ضرر وارد شده و از ۲۳۰ نفر همه فعال نبودند، ولی همین میزان خسارت وارد شده نیز زیاد است و باید در دوره های عدی ضمانت و یا سفته برایر خسارت های وارد شده به شهر از کاندیدا ها گرفته شود.

فرماندار زنجان به انتخابات دانشگاه زنجان و نرسیدن صندوق اشاره کردو گفت: کل شعبات با نظر شورای نگهبان انتخاب شده بود و هیچ یک از این شعبات امکان تغییر مسیر را نداشتند و تنها ۴ صندوق اخذ رای سیار داشتیم و این کافی نبود و ما اشتباه کردیم و باید حداقل ۲۰ شعبه به شعبات را اضافه می‌کردیم و از این بابت از مردم عذر خواهی می کنم و در دانشگاه زنجان آقایان رای دادند و تنها ۲۰ تا ۳۰ نفر از خانم‌ها رأی ندادند.

در این جلسه اصحاب رسانه با حضور کارشناسان انفورماتیک برخی از دستگاه‌ها نسبت به امنیت رای‌گیری با دستگاه‌های الکترونیکی رای‌گیری توجیه شدند و نسبت به امنیت آرای اخذ شده اطمینان یافتند.

مسعود بازدید : 58 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت:نظارت بر واحدهای نانوایی استان زنجان در ماه رمضان با جدیت دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان  با بیان اینکه خوشبختانه کیفیت نان تولیدی در زنجان مطلوب است گفت: طبق بررسی مرکز پژوهش‌های غلات کشور و طبق آماری که دراردیبهشت ماه بدست آمده، استان زنجان در بحث پخت نان‌های تافتون، سنگک و بربری رتبه اول کشور و درپخت نان لواش در رتبه دوم کشوری قراردارد.

منصوری با بیان اینکه نان بربری و سنگک بیشترین مصرف را دراین ماه دارند، تمهیدات لازم برای تامین نیاز روزه داران و ارائه نان با کیفیت درایام مبارک ماه رمضان گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان همچنین به اقدامات نظارتی درماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: دراین ماه از نانوایی‌های استان به صورت متمرکر بازرسی به عمل می‌آید.

وی در پایان افزود: بازرسی ازواحدهای نانوایی درغالب یک اکیپ بازرسی به صورت متمرکز روزانه انجام میشود.

مسعود بازدید : 66 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

صونا صرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی و اظهار کرد: بعد از ظهر امروز استان شاهد وزش باد خواهد بود.

وی وضعیت جوی فردای استان زنجان را هم صاف همراه با وزش باد اعلام و اضافه کرد: استان تا پایان هفته بارندگی نخواهد داشت.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت استان را به لحاظ دمایی طی امروز و فردا خنک اعلام و تصریح کرد: روند دمایی استان از روز دوشنبه افزایشی خواهد بود.

صرفی افزود: دمای استان زنجان از روز دوشنبه تا پایان هفته در مقایسه با امروز حدود 6 درجه افزایش می‌یابد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: این دما در مقایسه با روز گذشته در این بازه زمانی چهار درجه خنک‌تر شده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 19 درجه عنوان کرد و ادامه داد: شهر زنجان در این بازه زمانی دمایی بین هشت و 28 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته‌ است.

صرفی از ثبت دمای پنج درجه بالای صفر طی 24 ساعت گذشته در گرماب به عنوان خنک‌ترین دما خبر داد و گفت: بالاترین دمای این بازه زمانی با 299 درجه بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

مسعود بازدید : 94 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

اولین جلسه دوره مربیگری درجه 3 بدمینتون ویژه بانوان در زنجان در حال برگزاریست.

 رحمتی مسئول برگزاری دوره های دانشگاه زنجان گفت: اولین جلسه دوره مربیگری درجه 3 بدمینتون ویژه بانوان با حضور 25 نفر از علاقه مندان این رشته ورزشی در سالن شماره 2 اداره تربیت بدنی دانشگاه زنجان زیر نظر خانم ولی دروی مدرس این دوره برگزار می شود. 
وی افزود : این دوره آموزشی که با همکاری مرکز مطالعات گروه علوم ورزشی دانشگاه زنجان و هیئت بدمینتون استان در حال برگزاریست  تا 14 خرداد نیز ادامه خواهد داشت.

مسعود بازدید : 61 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

میثم زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر دو فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» و «برادرم خسرو» در سینما بهمن زنجان در حال اکران است.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه قیمت بلیت در سینما بهمن زنجان قبل از افطار نیم‌بهاء است، تصریح کرد: پس از افطار بلیت سینما به صورت تمام‌بهاء به قیمت 7 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با بیان اینکه فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در سانس‌های 12، 15 و 30 دقیقه بعد از ظهر و 22 و 45 دقیقه شب اکران می‌شود، اضافه کرد: همچنین فیلم سینمایی «برادرم خسرو» نیز در سانس‌های 13 و 45 دقیقه، 17 و 15 دقیقه عصر اکران می‌شود.

زنجانی با بیان اینکه روز جمعه آخرین روز نمایش فیلم «آباجان» بود، افزود: این فیلم سینمایی نیز روز جمعه ساعت 13 و 45 دقیقه به صورت نیم‌بهاء برای علاقه‌مندان اکران شد.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه نیز سینما بهمن زنجان به علت ارتحال امام راحل و قیام خونین 15خردادماه تعطیل خواهد بود، تصریح کرد: در روز چهاردهم خردادماه سینما به صورت کامل تعطیل بوده و در روز پانزدهم نیز قبل از افطار تعطیل خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به استقبال به عمل آمده از اکران فیلم‌های سینمایی گفت: خوشبختانه میزان فروش سینما طی سال جاری مطلوب و در حد انتظار بوده است.

مسعود بازدید : 60 پنجشنبه 11 خرداد 1396 نظرات (0)

آزمون جذب سرباز مربی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور عمومی و پشتیبانی زنجان گفت: آزمون جذب سرباز مربی برای اعزامیان ۹۶ / ۶ / ۱ روز چهارشنبه مورخ ۹۶ / ۳ / ۱۷ به صورت هماهنگ و کشوری برگزار می‌شود.

سلطانی با اعلام این خبر افزود: درخواست کنندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه مشمولین، به آدرس www.portaltvto.com نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

مسعود بازدید : 60 پنجشنبه 11 خرداد 1396 نظرات (0)

558 فرصت شغلی جدید و یک هزار و 530 میلیارد ریال سرمایه گذاری در زنجان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

سفر ناگهانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان زنجان در روز پنجشنبه، گرچه بیشتر برای بازدید از عملیات اجرایی و توسعه ای واحدهای بزرگ صنعتی این استان بود، اما بهره برداری از 2 واحد بزرگ صنعتی مهم پویا ریس و شرکت عایق های الکتریکی پارس، در این استان خبرهای خوشی را به دنبال داشت.
محمد رضا نعمت زاده در ابتدای این سفر یک روزه، در بزرگترین شرکت تولیدکننده واگن های مترویی کشور حاضر شد و به بازدید از خطوط تولید و عملیات اجرایی بخش های توسعه ای آن پرداخت.
شرکت ایریکو تولید کننده انواع واگن های باری، مسافری، تریلر و مترویی است که هم اکنون 356 نفر به طور مستقیم در آن مشغول به کار هستند و مسئولان آن برای دستیابی به تولید یک هزار واگن تا سال 2020 تلاش می کنند.
تاکنون برای راه اندازی ایریکو یک هزار و 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و توسعه تمام بخش های تولید آن نیازمند تامین اعتبار یک هزار و 220 میلیارد ریالی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از بازدید از ایرکو، عازم شهرک صنعتی افق ابهر شد تا به بازدید از شرکت فولاد کاران افق ابهر، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد و سیم جوش کشور بپردازد.
شرکت فولادکاران افق ابهر سالانه ظرفیت تولید 299 هزار تن انواع میله،میلگرد و مفتول فولادی را دارد که این میزان معادل 70 درصد از نیاز کشور به این نوع مفتول ها و میلگردها محسوب می شود.
برای فعالیت این واحد تولیدی که مجهز به آخرین فناوری تولید انواع میلگرد و مفتول است یک هزار و 420 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده و برای بیش از 200 نفر اشتغالزایی شده است.
بهره برداری از شرکت پویا ریس ابهر با ظرفیت تولید هفت هزار و 500 تن انواع نخ پنبه، پلی استر و واحد رنگ رزی، برنامه سوم وزیر در سفر یک روزه به استان زنجان بود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در حاشیه بازدید از این واحد صنعتی، صنایع نساجی را دارای سابقه قابل توجهی در ایران دانست و به توسعه روز افزون و همه جانبه آن در سطح کشور اشاره کرد.
محمد رضا نعمت زاده با بیان اینکه بخشی از نخ مصرفی کشور از محل واردات تامین می شود، راه اندازی واحدهای تولیدی همچون پویا ریس را منجر به کاهش نیاز کشور به واردات خواند و از برنامه مشترک وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین پنبه مورد نیاز به منظور تولید نخ کافی در کشور خبر داد.
وی اضافه کرد: بناست در این همکاری مشترک سالانه 100 تا 120 هزار تن پنیه در داخل کشور تولید شود و میزان واردات این محصول هم به 100 تا 120 تن کاهش یابد.
نعمت زاده تاکید کرد: در صورت تحقق این همکاری مشترک، می توان از ظرفیت تمام نساجی های کشور به منظور تامین و تولید نخ مورد نیاز استفاده کرد.
شرکت JTI پارسیان به سرمایه گذاری 100 درصدی شرکت دولتی ژاپن مقصد چهارم وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک روزه به زنجان بود.
این شرکت که تولید کننده انواع سیگار با پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهان است، ظرفیت تولید سالانه 22 میلیارد نخ سیگار را دارد و هم اکنون برای 272 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.
شرکت JTI برای خرید این شرکت که پیش از این به نام 'آرین توتون صنعت' با سرمایه گذاری 100 درصدی بخش خصوصی شناخته می شد، یک هزار و 478 میلیارد ریال تا کنون سرمایه گذاری کرده است.
وزیر صنعت معدن و تجارت پس از بازدید از این واحد صنعتی عازم شهر زنجان شد و در نماز جماعت حرم امامزاده سید ابراهیم(ع) این شهر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، شرکت کرد.
شرکت تسکو، پنجمین مقصد سفر یک روزه نعمت زاده بود، شرکتی که در حوزه تولید انواع ترانسفورماتورهای توزیع در اندازه کوچک با ظرفیت یک هزار و 500 ترانس در سال فعالیت می کند.
این شرکت که با تکنولوژی روز آلمان فعالیت می کند، برای 192 نفر فرصت اشتغال ایجاد کرده و 210 میلیارد ریال به حجم سرمایه گذاری صنعتی این استان اضافه کرده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در برنامه هشتم خود به شرکت راشا کاسپین رفت تا از خط تولید مقوا با استفاده از کاغذها و مقواهای باطله و دور ریز بازدید کند.
شرکت راشا کاسپین با سرمایه گذاری 100 درصدی بخش خصوصی به حجم چهار هزار و 800 میلیارد ریال برای 250 نفر در مرحله نخست اشتغالزایی کرده است.
بازدید از عملیات اجرایی شرکت در دست احداث سرجین بافت که خط کامل نخ ریسی تا تولید پوشاک را راه اندازی خواهد کرد، مقصد بعدی نعمت زاده بود.
عملیات اجرایی بخش عمرانی شرکت سرجین بافت رو به اتمام است و 20 درصد از ماشین آلات این واحد صنعتی نصب شده است.
برای بهره برداری از این واحد صنعتی 883 میلیارد ریال سرمایه گذاری و خرداد سال 97 با بهره برداری از آن برای یک هزار و 400 نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد.
بهره برداری از شرکت عایق های الکتریکی پارس برنامه پایانی سفر وزیر بود، واحد صنعتی که تمام تکنولوژی تولید انواع عایق های الکتریکی ترانسفورماتورها را با توانمندی مهندسان داخلی به دست آورده و حتی به دانشی بیش از آخرین فناوری های روز جهان با ابتکار طراحان ایرانی دست یافته است.
شرکت ایران ترانسفو برای خودداری از واردات انواع عایق های الکتریکی، اقدام به سرمایه گذاری و راه اندازی واحد صنعتی جدید عایق های الکتریکی پارس کرده است.
با بهره برداری از این شرکت برای 350 نفر اشتغال ایجاد و 300میلیارد ریال به حجم سرمایه گذاری صنعتی استان زنجان اضافه شد.

تعداد صفحات : 47

درباره ما
Profile Pic
بروزترین پایگاه خبری استان زنجان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    زنجان نيوز را چطور ديديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 2,190
  • بازدید سال : 12,608
  • بازدید کلی : 72,031