loading...
زنجان نيوز
آخرین ارسال های انجمن
مسعود بازدید : 138 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، طی حکمی از سوی سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت،حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، ناصر جعفری به عنوان سرپرست جدید حفاظت محیط زیست استان زنجان منصوب شد.

گفتنی است ناصر جعفری پیش از این به عنوان رئیس اداره مدیریت عملکرد اداره کل و همچنین سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل محیط زیست استان زنجان فعالیت داشته است.

وی، 17 سال سابقه فعالیت در اداره کل حفاظت محیط زیست استان را دارد و در گذشته نیز سابقه ریاست ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌های طارم و ابهر و  کارشناس محیط زیست انسانی را دارد.

مسعود بازدید : 116 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دوومیدانی نابینایان و کم بینایان قهرمانی باشگاه‌های کشور

به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، در این رقابت‌ها 36 ورزشکار خانم و 39 ورزشکار آقا از 9 استان شرکت کردند.

در بخش آقایان تیم اصفهان با 25 امتیاز در سکوی نخست ایستاد،همدان با 19 امتیاز دوم شد ، فارس با 17 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و خراسان شمالی با 14 امتیاز،تهران و آذربایجان غربی با 13 امتیازو زنجان با 11 امتیاز به تریب در ردیف چهارم تا هفتم ایستادند.

در بخش بانوان تیم زنجان با 14 امتیاز قهرمان شد، خراسان شمالی با 13 امتیاز در ردیف دوم ایستاد، اصفهان با 11 امتیاز سوم شد و تیم‌های البرز، تهران، امید زنجان، چهارمحال و بختیاری، کرمان و آذربایجان غربی به ترتیب در مکان‌های چهارم تا نهم قرار گرفتند.

مسعود بازدید : 84 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

عبور یک شی نورانی باصدای مهیب از آسمان زنجان شایعاتی را در پی داشت و خبرهایی در خصوص برخورد شهاب سنگ به زمین در استان منتشر شد، اخباری که هنوز ازسوی هیچ مقام رسمی تائید نشده است.

مسئولان استان زنجان در حالی برخورد شهاب سنگ در شهرهای استان را تکذیب می کنند که با وجود رد این خبر بازهم تیم های گشت زنی را برای روشن شدن کامل موضوع به مناطق مختلف استان اعزام کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به مشاهد یک شی نورانی در آسمان این استان گفت: شامگاه پنجشنبه یک شی نورانی در آسمان استان مشاهده شده است.

 مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان تاکید کرد: تاکنون هیچ اثری از برخورد شهاب سنگ در سطح استان زنجان مشاهده نشده است.

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برخورد شهاب سنگ در برخی مناطق استان زنجان صحت ندارد و در حد یک شایعه است افزود: شامگاه پنج شنبه شایعاتی پیرامون برخورد شهاب سنگ در برخی مناطق استان در فضای  مجازی پخش شد که همه این اخبار شایعه بوده و صحت ندارد.

وی ادامه داد: با این وجود در حال حاضر تیم های تجسس به مناطق مختلف استان اعزام شده اند تا واقعیت مسئله روشن شود.

علی طاهری با بیان اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر نیز عبور یک شی نورانی را از آسمان این منطقه  مشاهده کردند افزود: عده ای از مردم نیز عبور یک شی نورانی را از آسمان برخی شهرهای استان مشاهده کردند و گزارشهایی داده‌اند ولی تا به این لحظه گزارش رسمی و قابل استناد مبنی  بر برخورد شهاب سنگ در منطقه ای از استان ارائه نشده است.

 همچنین سیروس رستمی، بخشدار دندی که به عنوان یکی از مناطق سقوط احتمالی شهاب سنگ  اعلام‌شده بود به مهر گفت:  اهالی عبور شی نورانی را در آسمان شهر دندی دیده اند و  در امتداد آن صدای مهیبی را شنیده‌اند ولی هنوز محل برخورد  این شهاب سنگ مشخص نیست.

رستمی افزود: در حال حاضر تیم‌های برای مشخص شدن محل سقوط شهاب‌سنگ در منطقه دندی در حال فعالیت هستند.

با وجود مشاهده شی نورای در استانهای همدان، البرز، زنجان و قزوین هنوز هم اخبار مختلفی در خصوص این حادثه از سوی مسئولان محلی گزارش می شود.

مسعود بازدید : 90 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

علیرضا جزء‌قاسمی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیر کل اوقاف استان زنجان اظهار کرد: هیئت امنای مساجد استان در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

وی با تاکید بر ادامه همکاری هیئت امنا در زمینه مصرف بهینه آب افزود: امیدواریم این همکاری به نحو احسن ادامه داشته باشد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان زنجان به نقش تاثیرگذار روحانیون در فرهنگسازی مصرف بهینه آب اشاره کرد و افزود: امیدواریم با توجه به ظرفیت عظیم این قشر تاثیرگذار بتوانیم بیش از پیش از حضور روحانیون استفاده کرده و مردم را به مصرف درست آب دعوت کنیم.

جزءقاسمی با اشاره به سخنرانی مدیران آب و فاضلاب شهری استان زنجان در مساجد استان بیان کرد: طبق برنامه و با هماهنگی‌های به عمل آمده در تعدادی از مساجد استان نسبت به تبیین فرهنگ صرفه‌جویی و همچنین بحران آب اقدام کردند.

وی با بیان اینکه استان زنجان جزو 13 استان با تنش آبی شدید در کشور است، تصریح کرد: در حال حاضر با بحران آب مواجه هستیم و باید این موضوع به نحو مطلوبی در بین مردم تبیین شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز در این دیدار اظهار کرد: به منظور مصرف درست آب به هیئت امنای مساجد توصیه می‌شود که مصرف درست آب را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه آب به عنوان سرمایه ملی است، تصریح کرد: توصیه‌های مربوط در این زمینه به هیئت امنا داده خواهد شد.

 پیش از این تفاهم نامه هم فی مابین سازمان اوقاف و امور خیریه استان و شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در راستای همکاری در زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب  منعقد شده بود.

گفتنی است، تعداد مساجد زنجان بیش از یک هزار و 500 باب است که به منظور تبلیغ و ترویج موضوعات مختلف سالانه برنامه‌های متعدد فرهنگی در این اماکن مقدس اجرایی می‌شود که طی هفته آب نیز مسئولان اداره آب و فاضلاب با حضور در مساجد نسبت به تبیین مردم در زمینه بحران آب و تاکید بر صرفه‌جویی اقدام کردند.

مسعود بازدید : 70 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

اسماعیل دولتیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در زنجان ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار کرد: به همین مناسبت مسابقات ووشوی قهرمانی بسیج در زنجان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت دو روز در زنجان برگزار می‌شود، افزود: از امروز این مسابقات در دو رشته ساندا و تالو در حال برگزاری است.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان با بیان اینکه مسابقات مذکور در مجموعه ورزشی انقلاب در آکادمی ووشو در حال برگزاری است، اضافه کرد: مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، نونهالان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر دو بخش در اوزان استاندارد مسابقات برگزار می‌شود، اظهار کرد: در رشته ساندا در بخش بزرگسالان مسابقات در اوزان منفی 48، 52، 56، 60، 65، 70 و 75 برگزار می‌شود.

دولتیاری با بیان اینکه در بخش جوانان نیز مسابقات در اوزان منفی 48، 52، 56، 60 برگزار می‌شود، گفت: در رده سنی نوجوانان نیز ورزشکاران در اوزان منفی 28، 31، 34 ، 37 ، 40، 43، 46، 49، 52، 56، 60 و65 حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: به علت رزمی بودن این رشته ورزشی، بخش نونهالان این مسابقات برگزار نمی‌شود.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج استان زنجان با بیان اینکه مسابقات در رشته تالو امروز در حال برگزاری است، گفت: در این رشته نیز مسابقات در پنج وزن در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران از شهرستان‌های مختلف در این مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات ترویج روحیه نشاط و شادابی، فرهنگ ورزشکاری، گرامیداشت عملیات مرصاد و تشویق بسیجیان به انجام امور و فعالیت‌های ورزشی است.

مسعود بازدید : 76 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

مرتضی ریحانیان، امروز در همایش تکریم کارفرمایان نمونه استان زنجان، افزود: امیدواریم در پسا تحریم بتوانیم با نقطه نظرات بخش پیاده نظام جامعه کارگری شاهد اقدامات مطلوب برای آینده صنایع استان باشیم.

ریحانیان، نقش سازمان تامین اجتماعی را در تجهیز و بهبود وضع بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان  را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: باید در جامعه شاهد آرامش کارگران واحدهای تولیدی باشیم.

وی، نقش کارفرمایان را برای بهینه‌کردن وتعامل بیشتر با اهمیت برشمرد.

وی، با ابراز امیدواری در سعی و اهتمام  دولت تدبیر و امید برای جامعه کارگری، خاطرنشان کرد: در این شرایط فقط باید به تولید بیندیشیم.

ریحانیان،  از آمادگی تمامی زیر ساخت‌های تولیدی استان برای پذیرش سرمایه‌گذاری و توسعه خبر داد و گفت: توسعه و سرمایه‌گذاری دراستان با مشارکت عمومی امکان‌پذیرست.

محسن علیمردانی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره  به ضرورت تغییر نگرشها به اقشارجامعه کارگری وکارفرمایی، اظهار کرد: ما باید یاد بگیریم حق این قشر از اقشار جامعه را حفظ کنیم.

علیمردانی، با بیان اینکه ما باید یاد بگیریم با کنار گذاشتن مسائل جزئی و حواشی در تکریم کارفرمایان و کارگران می‌توانیم موثر باشیم، تصریح کرد: اجتناب و پرهیز از اعمال سلایق دراین زمینه نقش اساسی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، با اشاره به اینکه تخریب‌ها و حواشی برای کشور دارای هزینه‌های زیادی را تحمیل می‌کند افزود: در کشور بهره‌وری پایین است. باید در این موضوع با ایثار از حق خود در جامعه فداکاری کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس،  با بیان اینکه مدیران کشور باید بدانند صندوق اجتماعی به عنوان حق الناس بخشی از حقوق قشری از اقشار مهم مردم است، افزود:  این حق الناس به عنوان امانت مردم در نزد آنهاست.

علیمردانی با اشاره به وحدت و صمیمیت دستگاههای مرتبط اظهار کرد: توجه به این اقشار در توسعه کشور نقش اساسی دارد.

مسعود علیاری، مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان، با اشار به اینکه در استان  15هزار کارفرما وجود دارد، گفت: کارگاههای زنجان با توجه به تعداد کارگران دراستان سطح‌بندی شده‌اند.

علیاری، با بیان اینکه در سطح کشور همه کارگران سطح اول با حجم 200نفری تجمیع می‌شوند، افزود: کارگران و کارفرمان اصلی‌ترین عنصر تشکیل دهنده سازمان تامین اجتماعی هستند.

رئیس اتاق زنجان، نیز در ادامه این جلسه با اشاره به واژه کارفرمایی در جامعه هم‌معنی با یاس نامیدی برای جامعه کارگری‌ست، اظهار کرد: امروزه با انجام و تسهیل برخی اقدامات مناسب در جامعه کارگری تا حدی شاهد حل معضلات  دراین زمنیه بودیم.

جمیلی، با اشاره به مشارکت بین برخی دستگاه‌ها و ارگان‌های کارو کارگری  در جامعه،  تصریح کرد: ما دارای انجمن ها و ngoها در سطح استان برای تعامل بیشتر در این موارد هستیم.

رئیس اتاق زنجان، با بیان اینکه وظیفه ذاتی ما در اتاق نظر سنجی از دستگاههای موثر در این زمینه است، یادآور شد: طی روزهای اخیر شاهد کاهش کمترین گله‌مندی از سازمان تامین اجتماعی در سطح جامعه بودیم.

این مسئول و فعال اقتصادی در استان ، با اشاره به اینکه سازمان باید دست خود را از جیب کارگران بیرون بیارود، اظهار کرد: این ارقام در سطح کلی کشور می‌تواند قابل توجه باشد.

جمیلی، با اشاره به تدوین طرحی در اتاق زنجان برای صدور دفترچه تامین اجتماعی الکترونیکی یادآورشد: این موضوع می‌تواند ما را به یک جامعه آماری دقیق و روشن برای رسیدن به جامعه بروز کمک کند.

وی، حق پرداخت بیمه‌ای کارگران را از طرف کارفرمایان مهم ارزیابی کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی باید در حل مشکلات و ارائه خدمات با اعتبار سنجی از کارگران و کارفرمایان را در نظر داشته باشند.

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان نیز، از تبدیل استان زنجان به منطقه اقتصادی خبر داد.

مسعود بازدید : 90 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)
یافته های پژوهش «شادکامی مردم ایران و عوامل موثر بر آن» از میان ۳۰ استان مورد بررسی، استان زنجان را با ۳/۶۹ درصد میانگین امتیاز شادکامی، شادترین استان کشور معرفی کرده است.
در ادبیات، افلاطون شادکامی را حالت تعادل و هماهنگی میان سه عنصر استدلال، هیجان و امیال و ارسطو آن را زندگی معنوی می داند.
پژوهشگرانی که در این باره دست به تحقیق زده اند، از شخصیت، عزت نفس، اعتقادات مذهبی، سرمایه اجتماعی – فعالیت های اوقات فراغت، ورزش هفتگی، نداشتن سابقه بیماری عصبی، خوش بینی به زندگی و بسیاری از موارد دیگر، به عنوان عوامل مؤثر در پدیده شادکامی افراد یاد کرده اند.
نتایج یک پژوهش بر روی ۲۷ هزار و ۸۸۳ ایرانی با میانگین سنی ۱۸ تا ۶۵ سال در کشور نشان داده که ۳۹.۳ درصد مردم از شادکامی سطح متوسطی برخوردارند. ۳۵.۴ درصد نیز شادکامی خود را کم توصیف کرده و در این میان، تنها ۳ درصد خود را در سطح «بسیار زیاد» شادکام می دانند.
در این پژوهش که از هر استان کشور دست کم ۸۰۰ نفر مورد بررسی قرار گرفته اند، سطح شادکامی با پرسش «آیا فردی با نشاط و شاداب هستید؟» در پنج سطح «بسیار زیاد»، «زیاد»، «نه زیاد، نه کم»، «کم» و «بسیار کم» مورد سنجش قرار گرفت.
یافته های پژوهش «شادکامی مردم ایران و عوامل موثر بر آن» از میان ۳۰ استان مورد بررسی، استان زنجان را با ۳/۶۹ درصد میانگین امتیاز شادکامی، شادترین استان کشور معرفی کرده است و از یزد با ۳/۱۲ درصد میانگین امتیاز شادکامی، به عنوان پایین ترین سطح شادکامی نام برده است.
همچنین استان های گلستان، بوشهر، هرمزگان و کردستان از میزان شادکامی بالاتری از خط میانگین برخوردار بوده اند.
کاهش شادکامی با هر سال افزایش سن از دیگر نتایج قابل توجه این پژوهش، کاسته شدن یک درصد از شادکامی افراد به ازای افزایش هر یک سال به سن آنها است.
مجردها، شادتر از متاهل ها
یافته های به دست آمده از این تحقیق نشان داده که افراد مطلقه و متاهل از سطح شادکامی کمتری نسبت به افراد مجرد برخوردارند؛ به گونه ای که افراد مطلقه ۱.۷۰ و افراد متاهل ۱.۱۱ برابر نسبت به افراد مجرد، سطح شادکامی کمتری دارند.
دانش آموزان و دانشجویان شادتر از خانه دارها و شاغلان
یافته های پژوهش فوق همچنین از این حکایت می کند که افراد دارای سطح تحصیلات بیشتر نسبت به افراد کم سوادتر، شادترند و در سطوح تحصیلی پایین تر، کاهش شادکامی نمایان تر است.
همچنین افراد خانه دار، شاغل و بیکار نسبت به دانش آموزان/ دانشجویان به ترتیب ۱.۳۹، ۱.۳۲ و ۱.۴۰ برابر سطح شادکامی کمتری دارند.
درآمد بالاتر، شادکامی بیشتر
نتایج این تحقیق در ادامه این موضوع را مورد تاکید قرار داده که افراد در سطوح اقتصادی پایین تر در مقایسه با افراد در سطح اقتصادی «خوب/ بسیار خوب» به صورت معناداری، سطح شادکامی کمتری دارند. به گونه ای که افراد در سطوح اقتصادی ارزیابی شده در دسته بندی «نه خوب/ نه بد»، «بد» و «بسیار بد» به ترتیب احتمال ۱.۷۵، ۲.۱۴ و ۲.۳۳ برابر نسبت به افراد دارای وضعیت اقتصادی بسیار خوب، وضع شادکامی خود را نامناسب تر گزارش کرده اند.
تاثیر معنادار سلامت بر سطح شادکامی
بر اساس نتایج حاصله از این پژوهش که توسط دکتر علی منتظری، عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی و همکاران انجام شده، افرادی که از سطوح «پایین تر» سلامت برخوردار بوده اند، در مقایسه با افراد دارای سطح سلامت «بسیار خوب» به صورت معناداری شادکامی خود را کمتر ارزیابی کرده اند. به گونه ای که افراد در سطوح «خوب»، «نه خوب/ نه بد»، «بد» و «بسیار بد» به ترتیب ۲.۲۸، ۵.۱۸، ۷.۸۴و ۷.۸۲ برابر نسبت به افراد دارای سطح «بسیار خوب»، وضعیت شادکامی خود را نامناسب تر گزارش کرده اند.
طبق این پژوهش ابتلا به بیماری های مزمن تاثیر چندانی بر میزان شادکامی ندارد.
مسعود بازدید : 76 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

به گفته مسئول اجرایی چهاردهمین دوره مسابقات بدمینتون رنکینگ قهرمانی کشور در این رقابت‌ها که با عنوان یادواره شهدای بدمینتون زنجان، بر گزار می‌شود، ملی پوشان و قهرمانان این رشته به صورت انفرادی و دو نفره تیمی به مصاف هم میروند..

شهرام عربی زنجانی اعلام کرد: فدراسیون بدمینتون سهمیه هر یک از استان هارا برای این رقابت‌ها چهار ورزشکار در بخش انفرادی و دو تیم دونفره تعیین کرده است.

وی گفت : این رقابتها که18داور نیز آن را قضاوت خواهند کرد. از هشتم مرداد جاری به مدت دو روز در محل آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان انجام خواهد شد.

عربی افزود: هشت نفر از این داوران از زنجان هستند.

مسعود بازدید : 74 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس حدود هفت ماه پیش وارد بیمارستان امام حسین(ع) زنجان شده بود که بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

گفتنی است، دستگاه سی‌تی‌اسکن مذکور با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از کشور آلمان خریداری شده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: با تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) زنجان به دستگاه سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس به یک درخواست به حق مردم از سوی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داده شده است.

حسین بابایی افزود: اقدام مذکور اقدامی بسیار به موقع بوده است و امید است از طریق این دستگاه بتوانیم خدمات درمانی مناسبی را به شهروندان زنجانی ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برآورد جمعیت استان‌ها به منظور تخصیص برخی امکانات و تجهیزات پزشکی باید بر اساس موقعیت جغرافیایی هر استان صورت گیرد چرا که برخی استان‌ها همچون استان زنجان بیمارانی از سایر استان‌های همسایه نیز پذیرش می‌کند.

علی محمدی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان نیز در این مراسم اظهار داشت: دستگاه سی‌تی‌اسکن خریداری شده جزو مطالبات اساسی بیمه شدگان استان زنجان بوده است که از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و مورد تایید همه مقامات ذیصلاح است.

مسعود بازدید : 78 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

به نقل از روابط عمومی فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا، چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌های ملی تنیس روی میز، دوچرخه سواری، شنا، بدمینتون، دو و میدانی و بولینگ پیوند اعضا در دو بخش آقایان و بانوان از دوازدهم تا هفدهم مردادماه در شهر سنندج کردستان برگزار می‌شود. 

اسامی ورزشکاران رشته‌های مختلف که به این اردوها دعوت شده‌اند به شرح زیر است:

تنیس روی میز
بهاره بیگی، الهام محمدی، معصومه برجی(همدان)، صدیقه صفری(مرکزی) و سید مجتبی احمدی(فارس)، بابک فتاحی(اصفهان)، کیوان تیشه گران(کردستان)، محمد رضا شاه مرادی(مرکزی)، نادر محمود زاده(آذربایجان غربی).

بولینگ
محمد هادی خشنودی (تهران)

دو و میدانی
شیما شاه منصوری (خراسان رضوی)، الهام روشن چراغ، الناز محمدی، کلثوم ابراهیمی، معصومه رضایی (فارس)، ثریا پارس لاری (قم)، نیلوفر محمدی (کرمانشاه)، مریم شریفی (اصفهان) و سعید سهرابی، موسی خلیفه، علی حسن شاهی (فارس)، رضا طهماسبی، امیر بهرامی (اصفهان)، فواد خوزم (کردستان)، علی حیدری پور (کرمانشاه)، سید جلال امینی، محمد براتی (مرکزی)، نبی الله مرزبان، سعید منتظرپرچی (مازندان)

بدمینتون
مریم رحمانی، نجمه کمالی، رضوان نجارزاده (اصفهان)، مریم مولایی (فارس) و علیرضا روح پرورزاده، حمزه پیرمرادیان (اصفهان)، حسین رضایی (آذربایجان شرقی)، بهروز سلیمی(زنجان).

دوچرخه سواری
جواد حفظی (یزد)

شنا - محل برگزاری اردو در تهران
سپهر سپاسی (فارس)، طیب طاهر پور، حسین سهرابی (کردستان)، محسن محمدخانی، محسن مهری، مهدی سلیمی (تهران)، صفدر ناصرزاده (همدان)

بیستمین دوره ی مسابقات جهانی پیوند اعضا از یکم تا هشتم شهریور در ماردل پلاتای آرژانتین برگزار می‌شود.

تعداد صفحات : 47

درباره ما
Profile Pic
بروزترین پایگاه خبری استان زنجان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    زنجان نيوز را چطور ديديد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 2,185
  • بازدید سال : 12,603
  • بازدید کلی : 72,026